نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 00:53

دشمنان اسلام از مکتب سلیمانی بیم دارند

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: دشمنان اسلام از مکتب شهید سلیمانی بیم ناک هستند و با دست های آلوده تروریست های تکفیری می خواهند این راه را کم فروغ کنند اما شکست خوردند.

غلامعباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان این که مکتب شهید سلیمانی پس از شهادت او، پرفروغ ادامه یافته است، عنوان داشت: شهید سلیمانی نه تنها یاور مظلومان در جهان بلکه سردار مبارزه با تکفیری ها در منطقه بود و مجاهدت های او سبب نجات بسیاری از ملت ها از یوغ تروریست ها شد.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی با خون پاک او، جان بیشتری یافت و مزار این شهید دلاور، میعادگاه عاشقان از گوشه و کنار جهان شد و لذا آنان با حادثه تروریستی 13 دی ماه بدنبال خاموش کردن این چراغ روشن عشق و امید در دل ملت ها بودند.

دکتر مومنی با تصریح بر این که حادثه تروریستی کرمان، یکی از غمبارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی بشمار می رود که جمعی از مردم پر مهر سرزمین مان را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: شهدای این حادثه تروریستی از جمله مظلوم ترین شهدا هستند چراکه به عشق فرمانده مقاومت و سردار دل ها و زنده نگاهداشتن مکتب پر نور او بر مزارش گردهم آمده بودند اما تکفیری ها، کینه توزانه خون آنان را بر زمین ریختند.

این پزشک متخصص از اعلام آمادگی جمعی از پزشکان استان هرمزگان در همان ساعات اولیه رخداد تروریستی جهت عزیمت به استان کرمان و مشارکت در درمان مصدومان خبر داد و عنوان داشت: بحمدالله با همت همه جانبه ای، مصدومان فورا به مراکز درمان منتقل شده بودند و نیازی به این حضور از استان های همجوار نشد.

وی برای بازماندگان این حادثه تروریستی آرزوی سلامتی و برای خانواده های شهیدان نیز آرزوی صبر کرد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627083

مهمترین اخبار ایران و جهان: