نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 16:53

جشن تکلیف 200 دختر دیشموکی برپا شد

به مناسبت ولادت ام ابیها سلام الله علیها جشن تکلیف 200 دختر دیشموکی برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم مدارس دیشموک در مصلای امام خمینی ره این شهر برگزار گردید. 

حمزه اندیشه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیشموک گفت: همزمان با ولادت با سعادت دختر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه س  جشن تکلیف 200 دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی مدارس دیشموک با هدف آشنایی دانش آموزان با سیره انبیا و ائمه اطهار و بندگی خدا برگزار گردید. 

امام جمعه دیشموک در این آیین با بیان اینکه دانش آموزان باید سن تکلیف قانونی خود را بدانند و با وظایف شرعی خود آشنا شوند، گفت؛ برگزاری این برنامه ها به منظور آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با احکام الهی باعث تامل و تفکر این نوجوانان در بندگی و عبادت خداوند خواهد بود. 

حجت‌الاسلام راوند جشن تکلیف و عبادت و بندگی خداوند را بهترین جشن دوران دانش آموزی عنوان کرد و گفت: این جشن خاطره ای زیبا برای دانش آموزان و عمل به تکالیف الهی خواهد بود و از طرفی دیگر برای والدین یادآوری میکتد  که وظیفه شناسی خوبی داشته باشند و فرزندان خود را با  طبق تکالیف شرعی با احکام دین الهی آسنا کنند. 

در پایان این جشن دانش آموزان 4 رکعت نماز به امامت حجت‌الاسلام راوند امام جمعه دیشموک اقامه کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626783

مهمترین اخبار ایران و جهان: