نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 20:09

برگزاری آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی ماه در گلمکان

آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم (عج) شهر گلمکان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلمکان، مردم مومن و انقلابی گلمکان همزمان با نماز مغرب و عشاء با اجتماع در مسجد قائم گلمکان حمایت خود را از آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی و بیزاری خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلبهار در این نشست اظهار کرد: شهدا، پرچم عزت و سرافرازی ملت ما هستند و باید همیشه قدردان ایثارگری ها و جانفشانی آنان باشیم.

حجت الاسلام مهدی نادی افزود: شهدا از جمله شهید سلیمانی و شهید موسوی کشور را از استبداد و استکبار پاک کردند و امروز وظیفه داریم این میراث را پاک و مطهر نگه داریم.

دبیر گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی ۹ دی نیز در بخش دیگری از این گردهمایی گفت : یوم الله نهم دی ضمانت پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین جهان است.

حمید رضا نظام خواه اظهار کرد: در یوم الله ۹ دی مردم صبرشان لبریز شد و با بصیرت و آگاهی با حضور به موقع در صحنه، فتنه ها را خاموش و دشمن را مایوس کردند.

وی افزود: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که نشان دادند حافظ خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

در ادامه شهردار گلمکان در قسمت دیگر این نشست اظهار کرد: حماسه ۹ دی یکی از این روزهای تاریخی و ماندگار کشور است.

علی اکبر خوشبخت نیا افزود: باید ابعاد این روز تاریخی را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

آیین بزرگداشت یوم الله ۹دی در گلمکان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهرگلمکان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه گلبهار، ستاد نماز جمعه، اردوگاه شهید بهشتی، شورای اسلامی بخش، بخشداری، نیروی انتظامی شهرستان گلبهار برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621139

مهمترین اخبار ایران و جهان: