نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 23:38

اعتراض هواداران نفت آبادان به تاخیر در بستن قرارداد با سرمربی جدید

هوادان تیم صنعت نفت آبادان نسبت به تاخیر در بستن قرارداد با سرمربی این تیم لیگ برتری معترض هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان در بازی‌های آخر فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس با همت عبدالله ویسی توانست سهمیه خود در این لیگ را حفظ کند.

با پایان یافتن فصل گذشته لیگ برتر، هواداران خواستار تمدید قرارداد عبدالله ویسی در تیم صنعت نفت آبادان شدند که این درخواست محقق شد و سرمربی نفتی‌ها کار خود را در این تیم ادامه داد.

اما در نیم فصل گذشته لیگ، عبدالله ویسی نتوانست نتایج مدنظر خود را به دست آورد و پس از چندین بار استعفا بالاخره پس از بازی پانزدهم از نفتی‌ها جدا شد.

پس از آنها مسؤولان تیم صنعت نفت برای پیدا کردن سرمربی جدید دست به کار شدند و با چند گزینه مذاکره کردند که در نهایت با وینفرد شفر آلمانی به توافق رسیدند ولی طولی نکشید با توجه به مشکلاتی که وجود داشت آمدن شفر به آبادان منتفی شد.

پس از آن محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال معرفی شد که توافقات اولیه با این سرمربی نیز صورت گرفت و نویدکیا به آبادان آمد.

اما گویی قرارداد محرم نویدکیا با تیم صنعت نفت آبادان تا کنون به صورت رسمی ثبت نشده که این موضوع سبب نگرانی هواداران آبادانی شده است.

به همین دلیل هم هوادان تیم صنعت نفت آبادان نسبت به تاخیر در بستن قرارداد با سرمربی جدید این تیم لیگ برتری به شدت معترض هستند.

هواداران تیم صنعت نفت آبادان انتظار دارند تا هر چه سریعتر تکلیف نیمکت این تیم مشخص شود تا بتوان از فرصت نقل و انتقالات زمستانی بهره برد و بازیکنان مورد نیاز برای تقویت تیم را جذب کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642983

مهمترین اخبار ایران و جهان: