نیوز سیتی!
01 فروردین 1403 - 13:49

آخرین تلاش بایرن مونیخ برای حفظ دیویس نافرجام ماند

پیشنهاد جدید باواریایی‌ها به مدافع کانادایی‌شان برای ماندن در مونیخ نتوانست نظر این بازیکن ۲۲ ساله را جلب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از سوژه‌های داغ هفته‌های اخیر فوتبال اروپا، آینده آلفونسو دیویس، مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ و احتمال رفتن او به رئال مادرید بوده است. به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر توافق لفظی دیویس و رئال مادرید، مکس ابرل، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که پیشنهادی جدید به دیویس داده خواهد شد اما این‌طور که به نظر می‌رسد این پیشنهاد هم نتوانسته نظر او را جلب کند.

طبق گزارش روزنامه آ اس اسپانیا؛ آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ به دیویس، حقوق سالانه 13 تا 14 میلیون بوده در حالی که رقم مورد نظر بازیکن 20 میلیون یورو است. دیویس امیدی به افزایش رقم پیشنهاد مونیخی‌ها ندارد و با این حال او توپ را در زمین بایرن انداخته است. به این ترتیب بایرن یا مجبور به قبول درخواست حقوق مدنظر ملی‌پوش کانادایی است یا اینکه به رفتن او به رئال مادرید رضایت دهد چرا که تنها یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و در پایان فصل آینده بدون اینکه پولی به باواریایی‌ها برسد، می‌تواند آنها را ترک کند. با توجه به اظهارات اخیر کریستوف فروند، مدیر فوتبال بایرن مونیخ مبنی بر اینکه این تیم به هیچ وجه نمی‌خواهد بازیکنی را مجانی از دست بدهد، انتظار می‌رود که با رئال مادرید برای انتقال دیویس وارد مذاکره شود.

دیویس اما رقمی را از بایرن مونیخ درخواست کرده بسیار بعید است از رئال مادرید دریافت کند، چرا که در سلسله مراتب بازیکنان فعلی رئال مادرید، پردرآمدترین بازیکنان وینیسیوس جونیور و جود بلینگام هستند که سالانه 10 تا 12 میلیون یورو حقوق می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1688983

مهمترین اخبار ایران و جهان: