نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 09:15

اجرای 2500 برنامه ویژه دهه فجر در استان اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از 2500 برنامه در ایام الله دهه فجر در استان اصفهان در حال برگزاری است گفت: حضور پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر باعث نشاط آفرینی می‌شود.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت:  تا کنون ۱۲۰ جلسه در ستاد اصلی دهه فجر تشکیل شده است و همزمان با این ایام حدود هزار و ۵۸۴ برنامه در شهرستان‌های استان و هزار برنامه هم در شهر اصفهان در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نتیجه عنایت حق و اقبال الهی بود گفت: برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی ملموس و برخی نیاز به تبیین دارند، باید زمینه بصیرت افزایی به جهت حفظ و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام فراهم کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی، ایران تبدیل به یک کشور مستقل مبتنی بر چهارچوب های اسلامی شد اظهار کرد: ملت ایران با عنایت به شعار شاخص انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» قلم سرنوشت خود را در دست گرفتند و بدین وسیله آینده مردم به دست خود مردم رقم می‌خورد.

ناجی در خصوص فعالیت‌های دهه فجر استان اصفهان خاطرنشان کرد: این ستاد از مدت‌ها پیش تشکیل شده است. جلسه ابتدایی ستاد دهه فجر استان در دفتر آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان برقرار شد.

وی ادامه داد: کمیته های ۲۷ گانه‌ای شکل گرفت و در تمامی این کمیته ها، اقشار، اصناف و افراد متعدد به گونه ای تقسیم بندی شده‌اند که همه دستگاه ها و ادارات و صنوف را شامل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اوج و قله برنامه های دهه فجر در روز ۲۲ بهمن ماه خواهد بود عنوان کرد: روز ۲۲ بهمن که با حضور پرشور مردم اتفاق خواهد افتاد و مردم در این روز موضع خود را در دفاع از نوامیس و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نشان خواهند داد؛ همچنین به واسطه برنامه‌هایی که در دو روز گذشته اجرا کردیم در کشور سرآمد بودیم.

ناجی تصریح کرد: ۱۱ بهمن ماه امسال زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان با حضور مسئولین و مدیران لشگری و کشوری بین دانش آموزان به صدا در آمد و فضای با نشاط و باطراوتی رقم خورد. حرکت های هیات ورزشکاران، صوت قطار ها در اکثر ایستگاه های مترو شهر، اجرای برنامه در میدان های پر تردد شهر و اجرای سرود توسط دانش آموزان از جمله برنامه‌هایی است که در دو روز گذشته برگزار شده است.

وی افزود: برنامه های متعددی برای این ایام مبارکه برنامه ریزی شده است. در شهر اصفهان حدود ۱۰۰۰ برنامه شاخص در کمیته های امور بین‌الملل، بسیج، رسانه ملی، زنان و خانواده، قرآن، هنر و هنرمندان و سایر کمیته‌های ۲۷ گانه در حال اجراست. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن بیان ضرورت مشارکت مردمی و نشاط آفرینی که مطالبه رهبر انقلاب از شورای تبلیغات اسلامی و دهه فجر است گفت: حضور پرشور مردم در برنامه های دهه فجر باعث نشاط آفرینی می‌شود. بعد از ظهر پنجشنبه این هفته مقارن با عید سعید مبعث برنامه میهمانی لاله ها اجرا و مزار مطهر شهدا گلباران خواهد شد.

ناجی افزود: شب ۲۲ بهمن در اکثر نقاط شهر مراسم نورافشانی با مشارکت گروه‌های مردمی و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد، قرارگاه‌هایی در ۴۵ نقطه شهر برای حضور مردم در جشن انقلاب برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید عنایت ویژه‌ای به روز ۲۲ بهمن داشته باشیم و فضا را آکنده به عشق و محبت به ایران اسلامی کنیم. همه ما موظفیم در انتخابات مشارکت پرشوری داشته باشیم تا بتوانیم آینده روشنی را برای انقلاب اسلامی رقم بزنیم و به وسیله پاسداشت و حفاظت از انقلاب اسلامی از خون پاک شهدای این انقلاب و نظام تقدیر و قدردانی کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659739

مهمترین اخبار ایران و جهان: