نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 23:46

فرماندار پاوه در سومین روز از دهه فجر همه را دست به قیچی و کلنگ کرد

فرماندار پاوه در سومین روز از دهه فجر همه را دست به قیچی و کلنگ کرد تا پروژه‌هایی را در حوزه‌های مختلف افتتاح، یا کلنگ‌زنی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار پاوه چندین پروژه در حوزه‌های مختلف،  مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در برنامه‌های افتتاحیه امروز ابتدا روبان پروژه‌های عمرانی شبکه بهداشت و درمان پاوه را درمان پاوه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال؛ قیچی کرد.


*قیچی روبان قرمز پروژه‌های افتتاحیه پاوه

ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت پاوه در حاشیه این مراسم با اشاره به ۱۱ پروژه در حال ساخت و روبه اتمام این شبکه‌، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر دو پروژه خانه بهداشت سرکران به متراژ ۴۰۰ متر و زیر‌بنای ۹۰ متر که در سال ۱۳۹۶ کاملا تخریب و عملیات بازسازی آن از سال ۱۴۰۱ با پیگیری‌ها و رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: همچنین پروژه احداث طبقه دوم ساختمان اداری شبکه بهداشت نیز به متراژ ۴۵۰ متر و اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

*افتتاح و کلنگ‌زنی۴ پروژه شهرداری بانه‌وره

 فرماندار پاوه در ادامه به همراه دوستی فرمانده بسیج سپاه ناحیه پاوه، امام جمعه بانه‌وره و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان ۳ پروژه شهرداری بانه‌وره شامل پروژه دفع آب‌های سطحی شهر بانه‌وره(جدول‌گذاری، احداث کانیو، دیوارسازی و احداث و بازسازی مسیل ضلع غربی شهر)، پروژه آسفالت معابر سطح شهر و تفکیک زباله از مبداء رد افتتاح کرد.


*کلنگ‌زنی به مناسبت دهه فجر در پاوه

همچنین کلنگ‌ پروژه احداث بلوار و ساماندهی ورودی شهر بانه‌وره نیز بر زمین زده شد.

*افتتاح و کلنگ‌زنی ٣ پروژه شهرداری باینگان

برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی‌‌‌‌‌ها به باینگان رسید.

براساس این گزارش در باینگان پروژه تعریض، زیر‌سازی، آسفالت‌، جدول‌گذاری و بتن‌ریزی معابر شهر باینگان به بهره‌برداری رسید. همچنین کلنگ‌ پروژه ساخت جاده دسترسی المان شهدای باینگان نیز بر زمین زده شد.

مجموع اعتبار طرح‌های یاد شده بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعلام شد.

*افتتاح و بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی بله‌ای در بخش باینگان 

آخرین برنامه افتتاحیه فرماندار و تیم همراه در سومین روز از دهه مبارک فجر به روستای بله‌ای در بخش باینگان ختم شد‌.

پروژه آسفالت و بهسازی راه روستایی بله‌ای به طول ۱۱۰۰ متر شامل اجرای سه دستگاه پل لوله‌ای، اجرای یک لایه بیس به ضخامت ۱۵ سانتی‌متر، یک لایه آسفالت به عرض متوسط ۵ متر و ضخامت ۵ سانتی‌متر با اعتبار هزینه شده ۱۷ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


*افتتاح آسفالت راه روستایی در پاوه

گفتنی است، با آسفالت این راه روستایی تمامی روستاهای شهرستان دارای راه روستایی آسفالت شدند.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659639

مهمترین اخبار ایران و جهان: