نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1403 - 20:02

اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سال ۱۴۰۳ حدود ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه شمالی کرج در نظر گرفته شده است.

عمار ایزدیار رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت های شورای ششم، تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج است.

وی افزود: برای این منظور مدیریت شهری کرج تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند بخش اعظمی از این دو پروژه را تکمیل و به بهره برداری برساند.

عمار ایزدیار با اشاره به تامین اعتبار پروژه بزگراه شمالی در بودجه 1403 شهرداری کرج ادامه داد: برای تکمیل این پروژه مبلع 7 هزار میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است که بر اساس توافق با وزارت مسکن و شهرسازی 50 درصد از بودجه این تکمیل این پروژه توسط دولت و 50 درصد دیگر توسط شهرداری کرج تامین خواهد شد.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج سهم شهرداری کرج را در بودجه امسال پایدار کرده و با اختصاص ردیفی مختص به این پروژه، مبلغ 3500 میلیارد تومان سهم شهرداری را تامین کرده اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بودجه 21 هزار میلیاردی شهرداری کرج ادامه داد: یکی از دلایل رشد بودجه امسال شهرداری کرج به 21 هزار میلیارد تومان، تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی است.

وی افزود: این مبلغ از محل فروش اوراق قرضه و املاکی که دولت به شهرداری کرج اجازه می دهد تا آن را واگذار کند، تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

 
 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711239

مهمترین اخبار ایران و جهان: