نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 00:03

ایجاد منبع درآمد پایدار برای شهرداری سنندج/اخذ مجوز احداث دو واحد تولید قطعات بتنی

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذا ری شورای شهر سنندج از اخذ مجوز احداث دو واحد تولید قطعات بتنی و بتن آماده برای شهرداری سنندج خبر داد.

بهروز ابراهیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ شهرداری سنندج، دو مجوز احداث واحد تولیدی قطعات بتنی و بتن آماده به نام این شهرداری اخذ شد. 

رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: برای این دو واحد تولیدی رقمی بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این واحدها بصورت مستقیم برای ۲۵ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

ابراهیم‌آبادی همچنین گفت: بهره‌برداری از واحد تولید قطعات بتنی، جدای از تامین نیازهای شهرداری، می‌تواند نیاز سایر شهرهای استان و حتی خارج از استان را هم تامین نماید.

 وی افزود: با این اقدام، جدای از ایجاد منبع تامین درآمد پایدار برای شهرداری سنندج، موجب کاهش هزینه‌های عمران شهری هم خواهد شد.

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: از آنجایی که امسال احداث مسکن ملی در سنندج و استان کردستان شروع می‌شود، واحد بتن آماده شهرداری می‌تواند کمک‌حال اقشار کم‌درآمد جامعه باشد.

به گفته وی، با توجه به اینکه زیرساخت‌های این دو واحد تولید اعم از زمین و ماشین‌آلات آماده است، پیش‌بینی می‌شود این واحدها در کمترین زمان و در سال جاری به بهره‌برداری برسند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج یادآوری کرد: شهرداری سنندج در حال حاضر قطعات بتنی موردنیاز اعم از جدول، کف‌فرش و دیوارهای پیش‌ساخته موردنیاز خود را از بازار آزاد تامین می‌کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1226239

مهمترین اخبار ایران و جهان: