نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 11:59

3 فوتی و 17 مصدوم در روز پر حادثه اصفهان

سخنگوی اورژانس اصفهان از وقوع 2 حادثه ترافیکی و 2 حادثه انفجار گاز و 3 فوتی و 17 مصدوم خبر داد.

عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حوادث ترافیکی استان اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه روز گذشته تصادف یک دستگاه سمند با پیکان وانت و خاور در جاده زیار به چم به اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: در این حادثه یک خانم ۳۶ ساله و ۲ کودک ۳ و یک ساله فوت و ۳ نفر آقا ۲۲ تا ۶۰ ساله مصدوم شدند.

عابدی بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های الزهرا و فارابی و یک نفر درمان سرپایی شد.

سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه ترافیکی دیگر گفت: یک دستگاه پیکان در جاده شهرضا به سمیرم واژگون شد که این حادثه ۶ مصدوم شامل ۲ نفر آقا و سه نفر خانم ۱۷ تا ۴۳ ساله و یک کودک ۹ ساله برجای گذاشت.

وی ادامه داد: ۲ واحد واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و ۵ نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا اعزام و یک نفر نیز درمان سرپایی شد.

عابدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انفجار پیک‌نیک در محله جرم‌افشار شهرضا عنوان کرد: در این حادثه ۷ نفر شامل ۳ نفر خانم و ۴ نفر آقا بین ۱۶ تا ۶۷ ساله مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان خاطرنشان کرد: ۴ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل ۳ آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.

وی بیان کرد: اتوبوس آمبولانس اورژانس برای انتقال مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم اصفهان اعزام شد و هر ۷ مصدوم سوختگی‌های بالاتر از ۳۰ درصد درجه ۲ داشتند و برخی نیز به همراه جراحت‌های ناشی از برخورد با شیشه مصدوم شدند.

انفجار گاز دو منزل را ویران کرد

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از حادثه انفجار در دو منزل ۲ طبقه خبر داد و گفت: ساعت ۸ و ۷ دقیقه صبح امروز در تماس تلفنی شهروندان محله باطون واقع در خیابان زینبیه مبنی بر وقوع انفجار در منزل مسکونی ۲ طبقه با احتمال محبوسی افراد در زیر آوار، بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های ۷ و ۱۹ و خودروی نجات از ایستگاه شماره ۶ خود را به محل حادثه رساندند.

وی ادامه داد: طی بررسی‌های انجام شده و بنا به اظهارات مالکان ۲ ساختمان همجوار که در اثر این اتفاق تخریب شده بودند، مشخص شد فردی در زیر آوار محبوس نشده و فقط یک نفر آقا دچار مصدومیت شده که تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

کاوه آهنگران تصریح کرد: علت دقیق این حادثه و نوع گاز منتشر شده (شهری یا ال پی جی) در دست بررسی است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1227383

مهمترین اخبار ایران و جهان: