نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 10:40

هلال احمر به بیش از ۴۰۰ سیل‌زده در کرمان امدادرسانی کرد

کرمان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی طی روز گذشته گفت: نیروهای امدادی به بیش از ۴۰۰ سیل‌زده در ۶ شهرستان خدمات امدادی ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان، رضا فلاح افزود: نیروهای امدادی به سرعت در پی وقوع بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در بخش‌هایی از این استان، به مناطق حادثه دیده اعزام شدند و تا کنون به ۴۰۰ سیل زده در ۶ شهرستان استان کرمان امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه سیلاب به شهرستان‌های زرند، کوهبنان، راور، بم، کرمان و راین خسارت‌هایی وارد کرد اظهار داشت: تاکنون ۱۰۰ خانوار دچار حادثه شده اند، ۶ خودرو گرفتار در سیل رهاسازی و همچنین ۱۵ نفر اسکان اضطراری داده شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه گفت: نیروهای هلال احمر تاکنون ۲۵ روستای استان کرمان را ارزیابی و در مناطق سیل زده امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به روند امدادرسانی در این حوادث بیان کرد: ۶۷ نیروی امدادی در قالب ۱۹ تیم با ۱۹ دستگاه خودرو نجات، سبک و آمبولانس همچنان در مناطق حادثه دیده در حال امدادرسانی هستند و طی ۱۳ ساعت گذشته ۱۴ بسته غذایی، ۳۲ تخته پتو، ۳۰ باکس آب معدنی، ۶ عدد فانوس و والور در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

فلاح در پایان گفت: عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده استان کرمان همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1274283

مهمترین اخبار ایران و جهان: