نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 16:14

مدیران به وظایف خود در زمینه فرهنگ دفاع مقدس عمل کنند

سنندج- استاندار کردستان گفت: مدیران اجرایی با جدیت به وظایف خود در زمینه فرهنگ دفاع مقدس عمل کنند و اگر کسی اعتقاد به موضوعات فرهنگی دفاع مقدس ندارد، تکلیف خود را روشن کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در جلسه شورای پشتیبانی راهیان نور کردستان در سنندج، اظهار داشت: وقت مدیران جزو بیت‌المال است و نباید آن را بیهوده صرف کرد و همه مدیران ملزم هستند در جلساتی که به ریاست استاندار برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، نباید ساده انگاری شود از مدیران اجرایی خواست به مصوبات این جلسه با نهایت دقت عمل کنند.

استاندار کردستان ادامه داد: نشست‌هایی با محوریت دفاع مقدس و راهیان نور از مهمترین برنامه‌های فرهنگی و تکلیف و وظیفه دستگاه هاست و مدیران باید به این مسأله ورود جدی داشته باشند.

زارعی‌کوشا با اشاره به لزوم ورود جدی رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما در حوزه‌های محتوایی و فرهنگی برای تبلیغ و بازتاب دستاوردهای راهیان نور، گفت: زمینه بهره مندی همه اقشار مردم از برنامه‌های کاروان راهیان نور به ویژه کسانی که امکان حضور در این کاروان را ندارند، با بازخورد رسانه‌ها فراهم و در جامعه اشاعه داده می‌شود.

استاندار کردستان با اشاره به لزوم برگزاری جلسه عملیاتی با دستگاه‌هایی که در زمینه پشتیبانی مصوبه داشته‌اند، افزود: مهلت زمانی برای تحقق این مصوبات تعیین و دستگاه‌های معینی که به نیابت از وزارتخانه‌های خود پیگیر ساماندهی یادمان شهدا هستند، جدیت بیشتری در تأمین اعتبار داشته باشند.

وی از همه اعضای این ستاد خواست تا با نگاه جهادی و اعتقادی وارد عرصه شوند تا بهترین میزبانی و پشتیبانی از زائران خارج و داخل استان فراهم شود.

استاندار کردستان به اجرای موفق نمایش مجاهدت‌های خاموش در سال گذشته اشاره کرد و گفت: باید زمینه بهره مندی افراد بیشتری از این نمایش در سال جاری فراهم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1275383

مهمترین اخبار ایران و جهان: