نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 11:00

سرباز زدن توئیتر از پرداخت بدهی‌های خود

یک منبع گزارش داده که توئیتر از پرداخت صورت حساب سرویس ابری گوگل خودداری می‌کند.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، پلتفرمر روز شنبه گزارش داد که توئیتر همزمان با اتمام قراردادش در ماه جاری از پرداخت صورت‌حساب‌های سرویس ابری گوگل خودداری کرده است که  این امر می‌تواند منجر به از بین رفتن اعتماد تیم‌های ایمنی این شرکت شود.

در این گزارش آمده است که توئیتر قبل از تسلط ایلان ماسک بر آن در سال گذشته، قراردادی چند ساله با گوگل در رابطه با مبارزه با هرزنامه ها و محافظت از حساب ها، امضا کرده بود.

پلتفرمر در گزارش جزئیاتی در مورد اینکه چگونه تضاد بین شرکت ها می تواند مانع اعتماد و تیم های ایمنی توئیتر شود، ارائه نکرده است. این اطلاعات می‌گوید که توئیتر حداقل از ماه مارس(اسفند-فروردین) در تلاش برای مذاکره مجدد درباره قرارداد خود با گوگل بوده است.

پلتفرمر اعلام کرد توئیتر برخی از خدمات را در سرور خود میزبانی می کند و برخی دیگر را در پلتفرم های ابری آمازون و گوگل قرار می دهد.

بر اساس اطلاعات، آمازون در ماه مارس به توئیتر هشدار داد که به دلیل صورت‌حساب‌های معوقه این شرکت به خدمات وب آمازون برای خدمات رایانش ابری، از پرداخت‌ هزینه های تبلیغاتی خودداری خواهد کرد.

توئیتر از زمان خرید آن توسط ماسک، هزینه های خود را به طور چشمگیری کاهش داده و هزاران کارمند را اخراج کرده است. یک منبع به رویترز گفته بود که ماسک به این شرکت دستور داده است که هزینه‌های زیرساختی مانند هزینه‌های خدمات ابری را به میزان یک میلیارد دلار کاهش دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1277039

مهمترین اخبار ایران و جهان: