نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 15:01

آب و فاضلاب خراسان‌شمالی ۳۴۰ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: این شرکت ۳۴۰ میلیارد ریال از مشترکان خود طلب دارد که بیشترین میزان مطالبات مربوط به بخش اداری و دولتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با بیان اینکه این شرکت ۳۴۰ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد، اظهارکرد: شرکت آب و فاضلاب استان به صورت خودگردان اداره می‌شود و برای تامین هزینه‌های خود ناگزیر به وصول مطالبات از مشترکان است.

وی گفت: در واقع این شرکت، مرکزی غیردولتی است که تنها منبع مالی در اختیار برای پوشش هزینه‌ها و ارایه خدمات دریافت قبوض آب‌بها است بنابراین دریافت نشدن این مبالغ، آبفا را در تنگنای مالی قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی افزود: این شرکت برای تامین و توزیع آب شرب در شهرها و روستاها و ادامه خدمات در بخش‌های مختلف اعم از اتفاقات، فنی، آزمایشگاه و مانند آن نیازمند تعامل و همکاری مشترکان خود در پرداخت به موقع آب بها است.

نعیمی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب هزینه بر است، ادامه داد: گرچه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب مجاز به قطع انشعابات مشترکین بدهکار است اما رویه شرکت همواره تعامل با مشترکان است بنابراین انتظار می‌رود بدهکاران با پرداخت به موقع قبوض خود، شرکت را در ارایه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1230539

مهمترین اخبار ایران و جهان: