نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 09:02

۱۰۰ تشکل مردمی امر به معروف و نهی از منکر در گلستان ایجاد شد

گرگان- رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان از شکل‌گیری و راه اندازی ۱۰۰ تشکل مردمی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا دیلم شامگاه شنبه در صد و سی امین جلسه رسمی وعلنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: طی دو ماه گذشته تعداد پنج هزار نیروی سازماندهی شده به حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان الحاق شده تا در کنار استانداری، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در آوردگاه مباحث فرهنگی و اجتماعی وارد میدان شوند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان افزود: در حال حاضر ۱۰۰ تشکل و جنبش مردمی در گلستان شکل گرفته تا بتوانیم نقش آفرینی قدرتمندی داشته باشیم.

وی گفت: در ماه‌های اخیر تعداد پنج هزار فقره تبلیغ و امر به معروف و نهی از منکر چهره به چهره انجام شده و در این در زمره استان‌های پیشگام هستیم.

دیلم بیان کرد: فرزندآوری، بصیرت آفرینی، طرح، بررسی و چاره اندیشی برای مشکلات فرهنگی جامعه از جمله مباحثی بوده که از سوی این تشکل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان ادامه داد: از سال های پس از انقلاب تاکنون، تجربه ثابت کرده که هرگاه، مردم وارد میدان شدند توانستیم به مشکلات غلبه کنیم و در خصوص مباحث اجتماعی و فرهنگی اخیر هم با یاری جنبش‌های مردمی موفق خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1210483

مهمترین اخبار ایران و جهان: