نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 10:27

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر طارم فعال می شود

زنجان-سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان طارم را پس از ۹ماه تعطیلی مجدد فعال خواهیم کرد و هموطنان خدمات مورد نیاز را در این مرکز دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه تجهیز خانه هلال روستای درام طارم افزود: با تلاش و پیگیری تا یک ماه آینده فیزیوتراپی شهرستان را برای ارائه خدمات مورد نیاز به جامعه هدف فعال خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه راه اندازی مجدد مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خواسته اعضای شورای اجرایی شهرستان طارم بود به جد این مهم پیگیری می شود.

وی یادآوری کرد: خانه های هلال یکی از مهمترین اقداماتی بود که در جمعیت هلال احمر راه اندازی شد که در چرخه مدیریت بحران نقش و جایگاه خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان بر آموزش، سازماندهی، تمرین اعضا و تجهیز خانه های هلال تاکید کرد و گفت: با ارائه آموزش و سازماندهی تیم ها و اجرای مانورهای مختلف می توانیم اعضای این خانه ها را برای حوادث و سوانح آماده کنیم.

هاشمی به زلزله زلزله دلخراش سال ۶۹ طارم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به حادثه خیزی این شهرستان باید نگاه ویژه ای داشته باشیم و اقدامات، فعالیت ها و برنامه های هلال احمر در شان مردمان این منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: خانه های هلال موجب افزایش سرعت و کیفیت عمل در پاسخگویی به حوادث و سوانح خواهد شد و موجب تاثیرگذاری با کمترین هزینه می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مجدد برای تجهیز خانه های هلال کمک خواهیم کرد تا در زمان بروز حوادث اعضای آن اقدام کننده اولیه امدادرسانی بر اساس آموزش های ارائه شده باشند

هاشمی افزود: مهمتر از اینکه مردم که ولی نعمتان ما هستند را در کنار خود خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید پویایی و امید را در میان جوانان نهادینه کنیم و اندیشه های سازنده گم و هرگز آسیب پذیر نخواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1269883

مهمترین اخبار ایران و جهان: