نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 15:14

درخشش دوندگان کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور

سنندج- رئیس هیئت دو و میدانی استان کردستان از کسب ۲ مدال نقره توسط دوومیدانی کاران کردستانی در رقابت های کشوری گرامیداشت روز خلیج فارس خبر داد.

داریوش مهدوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: میثم رشیدی در بخش آقایان و کژان رستمی در بخش بانوان رقابت‌های جام کشوری روز خلیج فارس دو نشان نقره را برای استان کردستان به ارمغان آوردند.

وی افزود: رقابت‌های دوومیدانی گرامیداشت روز ملی جام خلیج فارس در هر دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر کرج در استان البرز برگزار شد.

مهدوی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه دکتر شریعتی شهر کرج برگزار شد.

وی افزود: تیم دوومیدانی استان کردستان با دو ورزشکار در بخش آقایان و پنج دونده در بخش بانوان در این مسابقات حضور پیدا کردند و دو نایب قهرمانی را به دست آوردند.

مهدوی اعلام کرد: در نتایج ماده دو ۱۰۰ متر بخش آقایان «میثم رشیدی» دونده شایسته کردستانی موفق شد با ثبت زمان ۱۰:۷۳ عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کند و نمایندگان مازندران و اصفهان به ترتیب عناوین اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در نتایج ماده دو ۴۰۰ متر بخش بانوان نیز «کژان رستمی» بانوی صاحب عنوان کردستانی توانست با ثبت زمان ۵۵:۵۲ جایگاه دوم و مدال نقره را تصاحب کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197739

مهمترین اخبار ایران و جهان: