نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 14:41

۴۰۰۰ پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای خوزستان اجرا می شود

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: از محل واریز نوبت اول عوارض آلایندگی، بیش از چهار هزار پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای استان به منظور اجرا، تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز دوشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام در خوزستان حرکت جهادی و هماهنگی بین دستگاهی را از الزامات شتاب دهی به پروژه‌های عمرانی سطح استان برشمرد و افزود: بیش از یک هزار و ۷۶۰ پروژه در سطح استان در حال انجام است که بیش از ۸۰۰ پروژه آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در حال انجام است.

وی، نظارت مردمی برای تسریع و بالا بردن کیفیت انجام پروژه‌های سطح خوزستان را از الزامات برشمرد و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید پیوست اجتماعی پروژه‌های عمرانی را در نقاط مختلف استان مدنظر قرار داده و از ظرفیت مردم برای نظارت بر پروژه‌های عمرانی استفاده کنند.

خانچی با اشاره به واریز عوارض حق آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های خوزستان افزود: از واریز مرحله اول واریزی بیش از چهار هزار پروژه در سطح شهرها و روستاهای استان تعریف و در حال انجام است و امید می‌رود که در آینده نزدیک شاهد تغییر چهره شهر و روستاهای استان باشیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: جلسات پایش پروژه‌های عمرانی در خصوص عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در خصوص تکمیل پروژه‌ها در حال انجام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213739

مهمترین اخبار ایران و جهان: