نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 11:19

برگزاری یادواره ۱۱۰۰ شهید ملایر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

همدان- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر از برگزاری یادواره ۱۱۰۰ شهید ملایر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۵ خرداد ماه خبر داد.

حسین فارسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان ولایتمدار ملایر در طول دوران دفاع مقدس ۱۱۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا امروز وظیفه همه ما است؛ افزود: همه ما وامدار امام (ره) و شهدای سربلند نظام و انقلاب اسلامی هستیم و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های والای آنها باید تلاش کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه ملایر از برگزاری یادواره ۱۱۰۰ شهید والامقام شهرستان ملایر در پنجم خرداد ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران این مراسم خ بر داد و گفت: این یادواره با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی حضرت ابوالفضل (ع) ملایر برگزار می‌شود.

فارسی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان ملایر باید نقش خود را در برگزاری این یادواره به خوبی ایفا کنند.

وی یادآور شد: همه اقشار و گروه‌ها و ادارات باید حضوری فعال و پررنگ در این یادواره داشته باشند و از هم اکنون تبلیغات و اطلاع‌رسانی به صورت گسترده انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205839

مهمترین اخبار ایران و جهان: