نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 17:32

رفع معضل نگهداری ماشین‌آلات راهداری زنجان/ سوله اسکان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره نظارت بر طرح‌‌های راهداری زنجان از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی سوله ماشین‌آلات خبر داد و گفت: ماشین‌ها دیگر با آفتاب داغ یا بارندگی‌‌ سیل‌آسا، دچار خرابی یا خوردگی نمی‌شوند و طول عمر و کارایی آنها بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید فرهاد خلیلیان، رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه مربوط به سوله ماشین‌آلات راهداری خبر داد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان میزان اعتبار اخذ شده برای این پروژه سوله ماشین‌آلات راهداری را در حدود ۳ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: با بهره ‌برداری از این سوله مشکل نگهداری و اسکان ماشین آلات اداره کل رفع می‌شود.

ماشین ها دیگر زیر آفتاب و باران نمی مانند

وی قابلیت جابه‌جایی، اتصال به سازه مشابه و در نتیجه افزایش زیربنای پارکینگ را از مزایای این سوله دانست و افزود: ساخت پارکینگ برای نگهداری ماشین‌آلات سنگین این امکان را فراهم آورده که در برابر آفتاب داغ یا در هنگام بارندگی‌‌های سیل‌آسا، ماشین‌آلات سنگین دچار خرابی یا خوردگی نشوند و طول عمر و کارایی ماشین‌آلات افزایش یابد.

خلیلیان احداث فاز ۲ طرح سوله ماشین‌آلات راهداری را از دیگر برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: تلاش می‌شود، در صورت تامین اعتبار، تعمیرگاه مرکزی را در مجاورت سوله ماشین‌آلات سنگین احداث شود.

گفتنی است، این سوله در فضایی به متراژ یک هزار متر مربع به طول ۴۰متر، عرض ۲۵ و ارتفاع ۱۲ متر در پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1205039

مهمترین اخبار ایران و جهان: