نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 16:44

۱.۳ میلیارد ریال گازوئیل قاچاق در سمنان کشف شد

سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف محموله گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در محور سمنان - گرمسار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حاج پروانه بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه محموله گازوئیل قاچاق امروز در حوالی سمنان کشف شد، تاکید کرد: مأموران انتظامی با عملیات اطلاعاتی صبح امروز سه شنبه موفق به شناسایی یک دستگاه کامیونت در نزدیکی گرمسار شدند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی این خودرو را در محور سمنان - گرمسار متوقف کردند، افزود: در بازرسی از قسمت بار خودرو مشاهده شد راننده تانکری را در کف خودرو به شکل جاساز تعبیه و شش هزار لیتر گازوئیل را در درون آن حمل می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ارزش گازوئیل‌های قاچاق، طبق اعلام نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: محموله به مراجع ذی‌ربط در شرکت ملی پخش تحویل شد.

حاج پروانه از توقیف محموله، تشکیل پرونده و ارجاع به دستگاه قضائی برای رسیدگی به تخلف خبر داد و ابراز داشت: دو نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200383

مهمترین اخبار ایران و جهان: