نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 10:48

نبرد غزه، قدرت موشکی و اتحاد گروه‌های مقاومت را ثابت کرد

نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن روز سه شنبه با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در صنعاء دیدار و در خصوص جزئیات نبرد اخیر مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی صحبت کردند.

فعالان حزبی یمن در جریان این دیدار پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی را تبریک و شهادت تعدادی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در کنار تعدادی از زنان، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی را در حمله ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه تسلیت گفتند.

آنها تاکید کردند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در صدر تحولات نبرد پنج روزه غزه قرار داشت و اتحاد گروه‌های مقاومت در اداره این نبرد از طریق اتاق مشترک عملیات این گروه‌ها، قابل توجه بود.

این فعالان یمنی تصریح کردند که نبرد اخیر مقاومت فلسطین، قدرت موشکی این نیروها و توانمندی آنها برای دستیابی به اهداف مورد نظر و کنار زدن سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین و فلاخن داود و هدف قرار دادن مناطقی در تل آویو را اثبات کرد.

آنها بر حمایت ثابت خود از آرمان فلسطین به عنوان مسأله نخست جهان اسلام تاکید کرده و عنوان داشتند که دست کشیدن از این آرمان خیانت به امت اسلامی و مقدسات آنها است.

به تازگی نیز مردم یمن در استان «صعده» برای اعلام همبستگی با فلسطین و حمایت از عملیات «انتقام آزادگان» یک راهپیمایی بزرگ برگزار کرده و در جریان آن اعلام کردند: ما به پایداری ملت فلسطین و جنبش‌های دلیر مقاومت در مسیر مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر درود می‌فرستیم. ما وحدت صفوف گروه‌های مقاومت در مقابل دشمن مستکبر را ارج می نهیم و از فداکاری‌های عظیم مردم فلسطین در مسیر پیروزی آرمان فلسطین قدردانی می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1217639

مهمترین اخبار ایران و جهان: