نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 16:08

ستاره میلان آماده دربی اروپایی شد

مهاجم کناری تیم میلان آماده کمک به تیمش برای عملیات حضور در استانبول شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم میلان صبح امروز (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود پیش از جدال امشب خود با اینتر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با حضور کامل رافائل لیائو انجام داد.

شبکه اسکای اسپورت خبر داده تمرین امروز شاگردان استفانو پیولی مانند همیشه نبود و تنها به برخی فعالیت‌های کششی و همچنین تاکتیک‌‌ها و ضربات ایستگاهی خلاصه می‌شد.

خبر خوب برای میلانی‌ها اینکه لیائو پرتغالی مصدومیت خود را پشت‌سر گذاشته و بنابراین می‌تواند از ابتدا در ترکیب قرمز و سیاه‌ها و به عنوان مهاجم سمت چپ به میدان برود.

میلانی‌ها پس از شکست ۲ بر صفر در بازی رفت مقابل همشهری خود در غیاب مهاجم پرتغالی، در جستجوی بازگشت به جام و صعودی به فینال استانبول هستند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت اما در شماره امروز خود به میلانی‌ها هشدار داده لیائو، مسی نیست و باید آن‌ها مانند یک تیم باشند تا امیدهای خود را برای گذر از سد آبی‌ و سیاه‌ها زنده نگه دارند.

لیائو که درست قبل از بازی رفت با اینتر مصدوم شده بود، در ۴۴ بازی خود برای میلان در این فصل رکورد ۱۳ گل و ۱۳ پاس گل را به نام خود ثبت کرده و بزودی قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ و با دستمزد سالیانه هفت میلیون یورو تمدید خواهد کرد.

روزنامه چاپ میلان می‌نویسد: یک بازیکن نمی‌تواند نتیجه ۲ بر صفر را برگرداند مگر اینکه نامش لیونل مسی باشد. او تنها بازیکن استثنایی دوران معاصر است؛ مانند پله، کرایف و مارادونا در گذشته.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1216183

مهمترین اخبار ایران و جهان: