نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 12:58

«طرح نیابت» تمرینی برای در کنار هم بودن است

کرج- مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: طرح نیابت با هدف ترویج مهربانی و نوع‌دوستی در بین عموم جامعه و تمرینی برای در کنار هم بودن است.

محمدباقر خلفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نیابت با هدف ترویج مهربانی و نوع‌دوستی در بین عموم جامعه در راستای شعائر دینی همگام با شعارهای هلال احمر در مناسبت‌های مختلف با دیدار از سالمندان، بیماران و اقشار کمتر برخوردار آسیب پذیر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از زندگی اقشار آسیب پذیر علاوه بر حمایت مالی می‌تواند حمایت روانی را نیز شامل شود، تصریح کرد: یادکردن از افرادی که عمرو سایه و گاه جان خود را برای تحقق اهداف ویژه ای چون دفاع از وطن صرف کرده‌اند و همچنین خانواده‌هایی که با بیماران صعب العلاج زندگی را سپری می‌کنند و سالمندان و … می‌تواند امید به زندگی را دل آنها زندگی کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به شعار امسال هفته هلال احمر هلال نشان امید بیان کرد: مسئولین و اعضای هلال احمر استان البرز در شعب و خانه‌های هلال با اجرای این طرح نسبت به ایجاد امید در بین خانواده‌ها و اقشار مختلف اقدام کردند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این خصوص را که طی هفته هلال انجام شد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح نیابت از دو خانواده بیمار و نیازمند توسط رئیس جمعیت هلال احمر نظرآباد و با حضور دهقان مشاور فرماندار و شهرکی رئیس اداره میراث فرهنگی، نیابت از خانواده شهید غضنفر دینی و خانواده شهیدان ابراهیم و محمدعلی یوسفی توسط خیرین و رئیس و حضور در خانه سالمندان و دیدار و دلجویی از یکی از سالمندان توسط اعضا و مسئول خانه هلال باب الحوائج زا جمله این اقدامات بود.

خلفی متذکر شد: همچنین دیدار با خانواده شهید عجمیان توسط رئیس شعبه کرج و اعضای جوانان لوح و دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج از بیماران مرکز دیالیز مهدیه کرج و دیدار با خانواده شهید قربانلو توسط رئیس هلال احمر فردیس و همچنین حضور اعضای خانه هلال گلستان در منزل شهید یونس حمیدی و تقدیر از خانواده این شهید از جمله این اقدامات بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1215739

مهمترین اخبار ایران و جهان: