نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 17:28

آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با زاهدی و پیشنهادسنگین کنعانی‌زادگان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید انجام مذاکره با محمدحسین کنعانی‌زادگان، به حضور شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی در باشگاه و احتمال پیوستن او به جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش عصر امروز هنگام خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس سئوالات خبرنگاران را خلاصه و کوتاه جواب داد تا تکلیف نقل و انتقال چند بازیکن مطرح شده را به زمان دیگری موکول کرد.

او درباره فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس تاکید کرد: انشاءالله کارمان را که شروع کردیم درباره آن هم صحبت می‌کنیم. هنوز شروع نکرده‌ایم!

درویش درباره حضور شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی در ساختمان باشگاه تصریح کرد: شهاب آمده بود چون گفت دلم تنگ شده است!

مدیرعامل پرسپولیس پاسخ مبهمی درباره پست اینستاگرامی اخیر باشگاه مبنی بر بازگشت بازیکنان قدیمی به این تیم داد و گفت: انشاءالله همه چیز درست می‌شود.

وی در خصوص شایعه پیشنهاد سنگین مالی محمدحسین کنعانی زادگان برای پیوستن به پرسپولیس پاسخ داد: نه! با او صحبت مقدماتی داشتیم. قرار شد ظرف یکی دو روز آینده خبر بدهیم.

او درباره ماندن علیرضا بیرانوند نیز به روند درمانی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس اشاره کرد و گفت: و روز به روز حال بیرانوند بهتر می‌شود. او با تیم قرارداد دارد.

مدیرعامل پرسپولیس راجع به آخرین وضعیت تمدید قرارداد با افشین پیروانی و اینکه آیا این قرارداد امروز امضا می‌شود؟ گفت: آخر کسی مگر مشکل دارد؟ امروز با فردا چه فرقی می‌کند؟ بازیکنان تیم بدون قرارداد هم سر تمرین می‌روند.

درویش درباره استعفای محمد محمدی از معاون ورزشی باشگاه تصریح کرد: قرار است درباره اش بحث کنیم. ظاهراً گرفتاری دارند. دوست داریم او را برگردانیم.

وی درباره شایعه جایگزینی علیرض امامی فر به جای محمدی گفت: من چیزی درباره حاشیه‌ها نشنیده‌ام. از کسانی که می‌گویند بپرسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311439

مهمترین اخبار ایران و جهان: