نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 11:48

کسب ۳ رتبه برتر آموزش‌وپرورش لرستان در جشنواره سرود ملی رضوی

خرم‌آباد - آموزش‌وپرورش لرستان موفق به کسب سه رتبه برتر در جشنواره سرود ملی رضوی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی با برگزاری آئین اختتامیه و معرفی گروه‌ها و نفرات برتر بخش‌های مختلف این دوره از مسابقات در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به کار خود پایان داد.

در این جشنواره مدرسه سما مقام اول متوسطه پسران، در بخش متوسطه دوم سرود همگانی پسران گروه سرود مدرسه سماء ناحیه یک مقام اول و مریم میرزاوند با گروه ۳۰۰ نفره دبستان شهید آوینی ناحیه ۲ به مقام دوم کشور را کسب کردند.

در بخش ابتدایی سرود همگانی دختران مقام اول به گروه سرود مدرسه حضرت زینب چهارمحال‌وبختیاری و مقام دوم مشترک به مریم میرزاوند مربی گروه سرود مدرسه شهید آوینی ناحیه دو خرم‌آباد با سرود ۳۰۰ نفره نگین قم (در وصف ولادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیه) و مدرسه شاهد نور از شهرستان بافق استان یزد و مقام سوم به مدرسه حاج‌بابایی اصفهان رسید.

طاهر مرادی با نغمه‌های افلاکی در جایگاه سوم کشور قرار گرفت

همچنین در رده سنی جوانان مقام اول به گروه سرود معراج از شهرستان راور استان کرمان و مقام دوم به گروه سرود آوای رضوان از شهرستان گرگان استان گلستان و مقام سوم نیز به طاهر مرادی مربی گروه سرود نغمه‌های افلاکی از ناحیه یک خرم‌آباد اعطا شد.

گفتنی است اختتامیه این جشنواره با حضور دکتر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش و مسئولان استان گلستان با حضور بیش از ۴۶۰ گروه (سرود همگانی، رقابتی و پاتوقی) از سراسر کشور به مدت سه روز در شهر گرگان برگزار شد.

کارگاه‌های آموزشی، تخصصی و فنی مربیان هم به مدت دو روز در حاشیه این جشنواره برگزار شد که علاوه بر مربیان برگزیده ذکر شده اشکان الماسی مربی گروه سرود دبیرستان امیرکبیر هم حضور داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1359839

مهمترین اخبار ایران و جهان: