نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 23:35

تثبیت امنیت شغلی دهیاران نیازمند توجه جدی است

چهارباغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان چهارباغ در مجلس گفت: تثبیت امنیت شغلی دهیاران در مجلس شورای اسلامی با جدیت در دست پیگیری بوده و نیازمند توجه جدی در سطح ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی عصر پنجشنبه در همایش دهیاران شهرستان چهارباغ با اشاره به نقش کلیدی دهیاران در عمران و آبادانی روستاها اظهار کرد: تثبیت امنیت شغلی دهیاران در مجلس شورای اسلامی با جدیت در دست پیگیری بوده و نیازمند توجه جدی در سطح ملی است.

وی بیان کرد: اصلاح قانون شوراها، طرح جامع شهری و روستایی که در آن امنیت شغلی روستایی دیده شده نیز مد نظر قرار گرفته است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان چهارباغ در مجلس تصریح کرد: ما مسئولان باید به عنوان خادم مردم قدردان مردم باشیم امید واقعی را برای مردم ایجاد کنیم چراکه معادلات اقتصادی در دنیا تغییر خواهد کرد و رونق اقتصادی را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب مردم پایه با تفکر اسلام ناب محمدی است و آرامش سرمایه بزرگی است که مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم.

حدادی گفت: عبور از این وضعیت با رهبر معظم انقلاب که دیدبانی را دارد آینده درخشان برای این نظام به همراه دارد و با این استقامت که مردم دارند ما هم باید به معنای واقعی در کنار آنان باشیم.

وی با توجه تذکراتی در خصوص امنیت شغلی دهیاران اظهار کرد: دهیاران تلاشگر در سطح روستاهای کشور نقش مؤثر و انکارناپذیری در توسعه پایدار و ماندگاری مردم و نسل جوان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت و پیشرفت عمران و آبادانی مناطق محروم داشته و علیرغم دارا بودن وظایف محوله بر اساس نص صریح قانون و سوابق طولانی مدت خدمت فاقد امنیت شغلی به سر می‌برند که پسندیده نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1339483