نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 15:36

کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در رشت

رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد و گفت: ۲ متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی احمدپور امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پلیس با اقدامات فنی، رد متهم و همدستش را حین جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری کوئیک در شهرستان رشت پیدا کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان تصریح کرد: خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ احمدپور ادامه داد: قاچاقچی ۳۷ ساله به همراه همدست ۳۵ ساله‌اش دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی مواد مخدر را ریشه و بستر شکل‌گیری آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: پلیس با تمام توان در مسیر مبارزه با مواد مخدر و آثار شوم اعتیاد گام برمی‌دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آنها، گام برمی‌دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322183

مهمترین اخبار ایران و جهان: