نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 10:40

حذف شمشیربازان اسلحه اپه ایران در مرحله گروهی

مرحله گروهی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه اپه مردان در حالی به پایان رسید که هیچ یک از چهار نماینده ایران نتوانستند مجوز صعود از این مرحله را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا که از روز گذشته در ووشی چین آغاز شد، امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه اپه مردان و فلوره بانوان پیگیری شد.

محمد اسماعیلی، امیرحسین موحشی، محمدرضا وثوقی و محمد رضایی نمایندگان ایران در اسلحه اپه بودند که طبق برنامه با حریفان خود در مرحله گروهی رقابت کردند اما هیچ یک از آنها نتوانستند مجوز لازم برای صعود از این مرحله را کسب کنند. بدین ترتیب دیدارهای جدول اصلی و ۳۲ نفره مسابقات در غیاب نماینده ای از ایران آغاز شد.

در مرحله گروهی مسابقات انفرادی اسلحه اپه، محمد اسماعیلی در گروه ۲ صاحب سه برد شد، امیر حسین موحشی با کسب ۴ برد در گروه ۳ به کار خود پایان داد. محمدرضا وثوقی که در گروه هفتم قرار داشت در ۳ دیدار به برتری دست یافت و محمد رضایی در گروه ۱۳ تنها در ۲ دیدار موفق به شکست حریفان خود شد.

بدین ترتیب شمشیربازان اسلحه اپه ایران موفق به صعود به جدول حذفی مسابقات قهرمانی آسیا نشدند و در مرحله گروهی به کار خود پایان دادند.

در رقابت های اسلحه فلوره بانوان که امروز برگزار می شود نیز ایران نماینده ای ندارد.

در چارچوب روز نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا، روز گذشته علی پاکدامن قهرمان اسلحه سابر شد و محمد رهبری هم در این اسلحه به مدال برنز دست یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1292083

مهمترین اخبار ایران و جهان: