نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 11:36

۳۰۰۰ نفر در استان بوشهر برای دریافت زمین ثبت‌نام کردند

بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر در دریافت زمین مسکونی سه هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان صبح دوشنبه در آئین واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت با اشاره به واگذاری هزار قطعه زمین هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت، اظهار داشت: در این راستا تاکنون در ۴ شهرستان دیر، کنگان، دشتی، تنگستان زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند واگذار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه قرارداد زمین به این خانواده‌ها در شهرستان گناوه واگذار شد تصریح کرد: بر اساس دستورات رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی و تأکیدات استاندار بوشهر سفر شهرستانی در دهه امامت و ولایت آغاز شده است و امشب زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا واگذار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: ۱۰۹ قطعه زمین مسکونی هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع در حمایت از خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در شهرستان گناوه به این خانواده‌ها واگذار شد.

پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره ساخت

رستمیان این اقدام را با حمایت ویژه اداره کل راه و شهرسازی، فرمانداران و ائمه جمعه دانست و بیان کرد: در این راستا طرح‌های زیرساختی انجام می‌شود و با پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره ساخت این واحدهای مسکونی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر در دریافت زمین مسکونی سه هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند گفت: تاکنون بیش از هزار نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند و زمین مسکونی به آنها واگذار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327383

مهمترین اخبار ایران و جهان: