نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 13:59

کشف بیش از۸۰ هزار لیتر گازوئیل در مشهد

مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری طرق مشهد یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت به استان‌های جنوبی کشور را متلاشی و بیش از ۸۰ هزار لیتر گازوئیل را کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی افراد سودجو برای قاچاق گسترده فراورده‌های سوختی از مشهد به یکی از استان‌های جنوبی کشور موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مأموران کلانتری طرق با تحقیقات گسترده میدانی سه مخفیگاه محل بارگیری محموله‌های سوخت قاچاق این باند را در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه با هماهنگی مقام قضائی طی چهار عملیات مجزا و غافلگیرانه وارد عمل شدند.

نگهبان افزود: در این عملیات هشت نفر دستگیر شدند و چهار دستگاه کامیون و چهار دستگاه وانت نیسان توقیف و بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل، کشف شد و متهمان این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با متخلفان یکی از اولویت‌های کاری پلیس است لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به قاچاق سوخت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327883

مهمترین اخبار ایران و جهان: