نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 07:28

آزادی ۵۱ مددجوی جرائم غیرعمد کرمانی در هفته قوه قضاییه

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۵۱ مددجوی جرائم غیرعمد استان به‌مناسبت هفته قوه قضاییه از زندان آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز ۲۹ خردادماه در  جلسه استانی ستاد دیه اظهار داشت: رسالت ستاد دیه به عنوان یک اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه، بی‌بدیل است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان  بیان کرد: نقش مدیرکل زندان‌ها در پشتیبانی از ستاد دیه و اقدامات مرتبط با زندانیان از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: برنامه‌های مختلفی برای هفته قوه قضاییه در کرمان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به ادای احترام به مقام والای شهدا و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، همایش بزرگ استانی و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای دادگستری اشاره کرد.

حمیدی ادامه داد: مصاحبه‌های مطبوعاتی، دیدار با امام جمعه کرمان و آزادی ۵۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضاییه در استان کرمان است.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان نیز در سخنانی اظهار داشت: کرمان همیشه در همکاری و حضور خیران جزو استان‌های پیشرو بوده است و امیدواریم بتوانیم با کمک آنها زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنیم.

رضا زلفعلی ادامه داد: زندانیان جرائم غیرعمد مجرم نیستند و زندان جای آنها نیست و باید برنامه‌هایی اعمال شود تا این مددجویان به زندان معرفی نشوند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1294439

مهمترین اخبار ایران و جهان: