نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 23:56

نیروی انتظامی از غدیریان و حامیان ولایت است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران دادن احساس امنیت را هنر بزرگی دانست و گفت: نیروی انتظامی از غدیریان و حامیان ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه شنبه در مراسمی که در فرماندهی انتظامی شهرستان ساری به‌مناسبت دهه ولایت و عید غدیر برگزار شد، با اشاره به موفقیت‌های نیروی انتظامی در دفاع از امنیت به‌ویژه در فتنه‌های اخیر، اظهار کرد: برگزاری این جلسه باعنوان تجلیل از غدیر و تکریم بابت زحمات نیروهای انتظامی تشکیل شده جای تقدیر دارد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه فتنه‌ها تمام نشده، یادآور شد: دشمن در حال ایجاد ناهنجاری‌ها در حوزه حجاب و عفاف، اراذل و اوباش، سرقت‌ها ناامنی‌ها و غیره است که باید هوشیار و بیدار باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران دادن احساس امنیت به مردم را هنر بزرگی دانست و گفت: امنیت بدون داشتن احساس، آزردگی خاطر به‌وجود می‌آورد.

این مسئول با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، خاطرنشان کرد: پیروی از علی (ع) یک واجب خدایی است و دوست‌داران حضرت علی (ع) دوست‌داران خدا و دشمنان ایشان دشمنان خدا هستند و کسانی که با علی (ع) می‌جنگند با خدا می‌جنگند و نقطه مقابل علی (ع) شیطانیان هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر که با غدیر همراهی کند در مقابل شیطان قرار خواهد گرفت و نیروی انتظامی که در تبعیت از رهبر عزیزمان با اغتشاشات مقابله کردند از غدیریان، طرفداران اسلام و ولایت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1342839

مهمترین اخبار ایران و جهان: