نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 11:31

هیچ سرمایه‌ای به سرمایه عفاف و حجاب و عظمت خانواده نمی‌رسد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید در مقابل فساد، بی‌عفتی و بی‌بند و باری بایستیم گفت: هیچ سرمایه‌ای به اندازه سرمایه عفاف و حجاب و عظمت خانواده نمی‌رسد، اگر کوتاه بیاییم ضربه خواهیم خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله دری نجف آبادی امروز در درس تفسیر قرآن کریم با بیان اینکه اهل بیت(ع) کلید رمز عالم و پیامبر اسلام(ص) چشم و چراغ عالم هستند، اظهار کرد: هیچ آیه‌ای در دنیا به عظمت آیه رسول اکرم(ص)، امیرالمومنین(ع) امام زمان(عج) و دیگر معصومین (ع)نمی‌رسد؛ امامت، اعظم آیه از آیه‌های خداوند است.

وی با اشاره به دیدار دیروز مقام معظم رهبری با طلاب و اشاره ایشان به نقشه‌های دشمن افزود: وظیفه همگان در میدان تبلیغ گفتار و اجرا، بسیار سنگین است، باید در این میادین حضور فعال و قوی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید در مقابل فساد، بی‌عفتی و بی‌بند و باری بایستیم تأکید کرد: هیچ سرمایه‌ای به اندازه سرمایه عفاف و حجاب و عظمت خانواده نمی‌رسد، اگر کوتاه بیاییم ضربه خواهیم خورد.

دری نجف آبادی با اشاره به آغاز ماه محرم بیان کرد: متن عاشورا، متن قیام کربلا و هدف شهدای کربلا باید در مراسمات اهمیت ویژه داشته باشد، از خواندن روضه‌های بدون سند و سبک خودداری گردد. نباید مجالس آنقدر طولانی شود که نماز صبح از بین برود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1356339

مهمترین اخبار ایران و جهان: