نیوز سیتی!
14 تیر 1402 - 10:01

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به صعود آرژانتین

تیم ملی والیبال آرژانتین با پیروزی مقابل حریف خود در هفته سوم رقابت‌ها به جایگاه سوم صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، دو تیم آرژانتین و صربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۱ به سود آرژانتین به پایان رسید.

این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به سود آرژانتین پایان یافت. با توجه به شکست برزیل مقابل ایتالیا، آرژانتین به رده سوم لیگ ملت‌ها صعود کرد.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به صعود آرژانتین نوشت: «بازیکنان آرژانتین در اولین بازی خود در آناهیم یک برد مهم را جشن گرفتند. آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو در هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ شروع امیدوارکننده‌ ای داشت و پس از پیروزی در اولین بازی خود در آناهیم آمریکا، چهار پله در جدول رده بندی صعود کرد. آرژانتین در رده هشتم قرار دارد و جایگاه نهایی فینال را به خود اختصاص داد، این تیم توانست از چهار رقیب پیشی بگیرد و با شش برد (۱۹ امتیاز) به رده سوم صعود کند. صربستان که دقیقاً پشت سر آنها قرار داشت، با چهار پیروزی (۱۱ امتیاز) در رده نهم باقی ماند و برای ورود به مرحله مقدماتی نیاز به نتایج خوب در سه دیدار باقی مانده خود دارد.»

منبع: مهر
شناسه خبر: 1333483

مهمترین اخبار ایران و جهان: