نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 15:20

پایان عملیات امداد در ۶ شهرستان سیل زده کرمان

کرمان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به پایان عملیات امدادونجات در سیل و آبگرفتگی اخیر ۶ شهرستان گفت: نیروهای امدادی هلال‌احمر به ۴۸۰ نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح گفت: تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر همزمان با بارش‌های رگباری شدید در شهرستان‌های زرند، کوهبنان، کرمان، بم، راور و شهر راین شهرستان کرمان به مناطق دچار سیل و آبگرفتگی اعزام شدند و خدمات امدادی را به سیل زدگان ارائه کردند.

وی با اشاره به رهاسازی ۱۱ خودرو گرفتار در سیل توسط نیروهای جمعیت هلال احمر اظهار داشت: بارش‌ها در برخی شهرستان‌ها به حدی شدید بود که به آبگرفتگی برخی منازل و معابر منجر و با کمک امدادگران آب ۴۱ منزل دچار آبگرفتگی تخلیه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اسکان ۱۵ نفر در حادثه سیل اخیر عنوان کرد: ۱۳۲ بسته غذایی، ۵۴ تخته پتو، ۹۶۰ بسته آب معدنی و سایر اقلام غذایی و زیستی مورد نیاز در شهرستان‌های متأثر از سیل توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

وی گفت: عملیات امدادرسانی در سیل اخیر به مدت چهار روز با به کارگیری ۲۰ دستگاه خودرو نجات، آمبولانس و خودروهای سبک به همراه ۶۷ نیروی امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان اجرا و به ۴۸۰ نفر امدادرسانی شده است.

سیل و آبگرفتگی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در برخی از شهرستان‌های شمالی استان کرمان خسارت‌هایی به بار آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280383

مهمترین اخبار ایران و جهان: