نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 21:59

منافقان ۱۲۰۰۰ نفر را به شهادت رسانده‌اند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۲ هزار نفر از مجموع بیش از ۱۷ هزار شهید ترور به دست منافقان به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین امان‌الله علیمرادی شامگاه سه‌شنبه ۶ تیرماه در ویژه‌برنامه یادیاران به‌مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ شهید حزب جمهوری اسلامی و یادواره ۴ وزیر شهید دولت در محل گلزار شهدا اظهار داشت: بزرگانی از نظام در حادثه ۷ تیرماه ۱۳۶۰ به‌شهادت رسیدند و این حادثه تلخی برای ملت و انقلاب ما بود.

وی بیان کرد: ۱۲ هزار نفر از مجموع بیش از ۱۷ هزار شهید ترور به دست منافقان به شهادت رسیده‌اند، از کودک، نوجوان، جوان تا زن و مرد و اقشار مختلف را شهید کردند تا بر امور کشور مسلط شوند، اما به مقصود خود نرسیدند.

علیمرادی ابراز داشت: منافقان و حامیان‌شان رسوا شدند و چهره عظیم این ملت در برابر چنین حوادثی آشکار شد و به همه ملت‌ها ایستادگی خود را نشان دادند و خداوند هم به رهبری امام، خون شهدا و ایستادگی این ملت برکت داد.

وی اضافه کرد: این حقیقت آشکار شد که این انقلاب چقدر راسخ و استوار است و این انقلاب ریشه در ایمان مردم دارد و شهید بهشتی فرمود انقلابی که به کاکُل یک شخص بند باشد با رفتن آن فرد از بین می‌رود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ریشه‌های این انقلاب در دل آحاد این ملت به برکت امام حسین(ع) رسوخ کرده است علیمرادی اضافه کرد: این ایستادگی‌های ملت ایران دارای رمزی‌ست و آن اینکه ملت ما، شهادت را بهترین مرگ می‌داند و آحاد این ملت آرزو دارد مانند اربابش امام حسین(ع) بمیرد، بنابراین در برابر دشوارترین مسائل ایستادگی می‌کند و از میدان به‌در نمی‌رود.

وی افزود: ملت ما با مال و جان خود جهاد می‌کند و برای سرافرازی این ملت همین بس که امام خمینی فرمود: ملت ایران از مردم حجاز در زمان پیامبر اعظم(ص) و از مردم عراق در زمان ائمه اطهار(ع) بهتر هستند و این حقیقت موجب آبرومندی ملت ما در عالم است.

علیمرادی اظهار داشت: دشمنان هم ملت ما را در قلب خود تحسین می‌کنند و شرافت این ملت به جهاد و شهادت است و دفتر جهاد و شهادت به برکت قیام الهی امام راحل در این کشور و در جهان اسلام باز شد.

وی تصریح کرد: وقتی این‌ ملت دیدند امام راحل در جلوی همه در صحنه خطر هستند و خود را در کام خطر قرار می‌دهند و امام به تبعید می‌رود و سختی می‌کشد، این ملت آماده جهاد و شهادت شد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: استواری در برابر مستکبران، شدت در برابر کفار، در خدمت‌گذاری، عدالت‌گستری، محرومیت‌زدایی، نظام‌سازی و قانونمندسازی انقلاب و تدوین قانون مترقی اسلامی از شاهکارهای علمی و مدیریتی شهید بهشتی است.

باید جنایات آمریکا را برای مردم بازگو و افشا کنیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در سخنانی گفت: دشمنان فکر می‌کردند با کشتن بزرگان انقلاب ما، این انقلاب از بین می‌رود، اما فکر نمی‌کردند، حضرت امام خمینی(ره) با تدبیر و درایتی که دارد انقلاب را هدایت می‌کند.

حسین انجم‌شعاع ادامه داد: اوایل انقلاب منافقان تعداد زیادی از بزرگان و مردم کوچه و بازار را ترور کردند و به شهادت رساندند و ۱۷ هزار نفر توسط منافقان به شهادت رسیدند.

وی از هفته افشای حقوق بشر آمریکایی  از ۶ تا ۱۲ تیرماه سخن به میان آورد و بیان داشت: مقام‌معظم رهبری می‌فرماید: آمریکایی‌ها یا در ترورها دست داشتند و یا از مرتکبان این جنایات حمایت کردند.

انجم‌شعاع تصریح کرد: باید در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، جنایات آمریکا را برای مردم بازگو و افشا کنیم زیرا آنها در حالی ادعای حقوق بشر می‌کنند که بیشترین جنایت را انجام می‌دهند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1313983

مهمترین اخبار ایران و جهان: