نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 15:50

اورژانس جنوب شرق استان به مرکزیت ورامین تشکیل خواهد شد

ورامین- مسئول اورژانس جنوب شرق استان تهران از تشکیل این اورژانس با محوریت ورامین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی زاده پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام سید محسن محموی امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه ستاد اورژانس جنوب شرق استان تهران در ورامین تشکیل شده است، گفت: ۱۵ پایگاه اورژانس در جنوب شرق استان تهران مشغول خدمت رسانی هستند و در آینده نزدیک یک پایگاه جدید در خیرآباد ورامین تشکیل خواهد شد و اورژانس روستای آبباریک نیز با اضافه کردن ۹ نفر نیرو احیا و آماده خدمت رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس در خط مقدم میدان درمان هستند، بیان داشت: مقرر شده است که پدهای هوایی در برخی پایگاه‌های اورژانس ایجاد شود و در حال حاضر ستاد اورژانس جنوب شرق استان تهران در ساختمانی به طور موقت در شبکه بهداشت و درمان ورامین مستقر است، که امیدواریم با عنایت مسئولین ساختمان مستقلی را بتوانیم در اختیار داشته باشیم.

ولی زاده در پایان تعداد مأموریت‌های روزانه در شهر ورامین را به طور میانگین ۵۰ مورد در روز اعلام کرد.

امام جمعه موقت ورامین نیز در این دیدار گفت: کار اورژانس و احیا فرد بیمار را حساس و سنگین و پرفضیلت است و نجات انسان در موقع خطر بسیار نیکو است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به لزوم تقویت امکانات برای جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: برای تشکیل استان شرقی تهران با توجه به اینکه بسیاری از امکانات در تهران است و ما محروم هستیم آوردن ضروریاتی مانند ستاد اورژانس یک امر اجتناب ناپذیر است، خدمت برای مردم باید در دسترس باشد و در بحث اورژانس زمان یک اولویت بسیار مهم می‌باشد و تصمیم برای تشکیل اورژانس جنوب شرق استان تهران در ورامین یک نیاز بزرگ و ضروری بود، که لازم است از متولیان تشکر و قدرانی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان عنوان کرد: مسئولین و خیرین برای ساخت و تجهیز ساختمان ستاد اورژانس جنوب شرق استان تهران در ورامین پای کار بیایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302283

مهمترین اخبار ایران و جهان: