نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 14:30

۳۴۸ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی در مازندران پرداخت شد

ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران میزان تسهیلات پرداختی به شرکت های تعاونی را در استان ۳۴۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری ظهر سه شنبه در نشست تعاملی و تخصصی با تعاونگران وتعاونی های سهام عدالت مازندران اظهار داشت: هدف تعاونی‌ها برخلاف سایر بنگاه‌های اقتصادی و تجاری، تنها دستیابی به ثروت نیست بلکه علاوه بر بهبود شرایط و تأمین نیاز اعضا، ایجاد عدالت و مسؤلیت پذیری و همکاری گروهی است.

وی با بیان اینکه لازمه دستیابی به توسعه در بخش‌های مختلف، توجه و حمایت از شرکت‌های تعاونی است، گفت: تعاونی‌ها یکی از موفق ترین الگوهای رشد و پیشرفت هر کشور را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده بخش تعاون در استان مازندران و تأکید قانون اساسی بر سهم تعاون از حوزه اقتصاد، گفت: این موارد نشانگر توان بالای این بخش در راستای حضور اثرگذار در تولید، کسب و کار و اقدامات مولد است.

وی رویکرد دولت سیزدهم را ترویج و حمایت از بخش تعاون اعلام کرد و ادامه داد: استان مازندران مقام دوم بخش کشاورزی را در کشور برخورداراست و باید در بقیه بخش هاظرفیت‌های آن دیده شود.

باقری در پایان سخنانش از پرداخت ۳۴۸ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های تعاونی این استان خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1349339

مهمترین اخبار ایران و جهان: