نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 12:49

مدیریت در آموزش و پرورش نیازمند خلاقیت و ابتکار است

فرماندار سروآباد گفت: مدیریت در آموزش و پرورش نیازمند خلاقیت و ابتکار است چرا که جهان امروز دچار تغییرات بسیاری شده و حرکت در این مسیر به آموزش و پرورش قوی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن زارعی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سروآباد اظهار کرد: صراحتا اعلام می‌کنم اولویت ا‌ول من در شهرستان، آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش موتور محرکه پیشرفت در دنیاست، گفت: ترقی و توسعه و پیشرفت هر کشوری وابسته به آموزش و پرورش است.

فرماندار سروآباد افزود: کار آموزش و پرورش با ارگان ها و نهادهای دیگر تفاوت دارد و این تفاوت، توجه ویژه به آن را می طلبد.

زارعی اضافه کرد: مدیریت در آموزش و پرورش را نیازمند خلاقیت و ابتکار دانست چرا که جهان امروز دچار تغییرات بسیاری شده است و حرکت در این مسیر به آموزش و پرورش قوی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه انجمن اولیاء و مربیان، فرهنگیان، نیروهای ستادی و دیگر تاثیرگذاران در این عرصه باید انگیزه و امید را در دانش آموزان زنده کنند، خطاب به آنان اظهار داشت: با همراهی یکدیگر به تحول در این عرصه کمک کنید.

زارعی کار تیمی و مدیریت گروهی را بهترین روش برای پرداختن به مسائل تعلیم و تربیت عنوان و خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده ارزشمند است، اما از همه موثرین در این عرصه درخواست می کنیم با جدیت به فعالان آموزش و پرورش کمک کنند.

وی کمبود فضای آموزشی در سروآباد و هورامان را مشکل اساسی پیش روی این شهرستان خواند و افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و استفاده حداکثری از ظرفیت ها، از جمله ساماندهی مطلوب نیروی انسانی، این مسأله حل می شود.

فرماندار شهرستان سروآباد در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد در راستای شکوفایی مطلوب تعلیم و تربیت، با صرف تمام توان مجموعه، اتفاقات مثبتی رقم بخورد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1349239

مهمترین اخبار ایران و جهان: