نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 19:29

پلمب یک شهربازی در مشهد/ پرونده قضائی برای متخلف تشکیل شد

مشهد- مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: یک شهربازی در مشهد پلمب شده بود که به دلیل فک پلمب خودسرانه، برای متخلف پرونده قضائی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد سجادی از پلمب یک شهربازی در مشهد خبر داد و اظهار کرد: کلیه تجهیزات شهربازی باید استاندارد لازم و گواهی بازرسی سالانه داشته باشند، علاوه بر بازرسی سالیانه، هر سه ماه یک بار، بازرسی‌ها انجام می‌شود که در صورت نداشتن استاندارد در تجهیزات و نا ایمن بودن این مجموعه‌ها و شهربازی‌ها، مجوز فعالیت از آن‌ها فورأ ساقط و پلمب می‌شوند.

وی با بیان این‌که مجموعه شهربازی‌ها علاوه بر استاندارد تجهیزات، این امکان را دارند که پروانه استاندارد برایشان صادر شود، ادامه داد: در هر شهربازی باید یک ناظر فنی آموزش دیده وجود داشته باشد تا نظارت بر امور فنی استاندارها را انجام دهد.

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نظارت‌های میدانی و کارشناسی به‌صورت مستمر از تمامی شهربازی‌های مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی توسط کارشناسان اداره استاندارد در حال انجام است و مردم نگرانی بابت ناایمن بودن وسایل شهربازی‌ها در مشهد و شهرهای مختلف نداشته باشند.

وی گفت: طی نظارت‌های انجام شده توسط کارشناسان ما، یک شهربازی در مشهد پلمب شده بود که مسئول این شهربازی به صورت خودسرانه اقدام به فک پلمب کرد اما با دستور قضائی مجدداً این شهربازی پلمب و در نهایت نیز پرونده قضائی برای وی تشکیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1347739

مهمترین اخبار ایران و جهان: