نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 02:11

ملت ایران پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده اند

قزوین- استاندار قزوین گفت: ملت ایران، با بصیرت، زمان شناسی و ولایت مداری مانند شهید بابایی‌ها و شهید لشگری ها پای کار آرمان‌ها، اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده و نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای خلبان استان قزوین اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند که چنین محفل‌هایی نباشد یا به صورت کم رنگ برگزار شود و ستاره‌های این مرز و بوم در پس ابر فتنه مخفی بشوند، برگزاری چنین برنامه‌ای جای سپاس دارد.

وی افزود: ملت ایران، با بصیرت، هوشیاری، زمان شناسی و ولایت مداری مانند شهید بابایی‌ها و شهید لشگری ها همچنان پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده و نقش آفرینی می‌کنند.

اعلایی گفت: ویژگی بارز شهیدان بابایی و لشگری و تمامی شهدا اخلاص آنها بوده است و این شهدا با برخورداری از جوهره اخلاص به این جایگاه عظیم رسیده‌اند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تمامی کسانی که کتاب زندگینامه شهید بابایی را مطالعه کرده‌اند شاخصه اصلی این شهید را از زمان قبل از انقلاب تا دوران جنگ تحمیلی اخلاص این شهید معرفی می‌کنند، موضوعی که باید تبدیل به الگوی زندگی تمام نیروهای انقلابی شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ستاره‌های درخشان این مرز و بوم مسیر را نشان داده‌اند و باید در مسیر آنها حرکت کنیم، اظهار داشت: برای ادامه دادن مسیر شهدا باید نیروهای انقلابی هم اخلاص را سرلوحه اقدامات خود کنند تا بدین وسیله جامعه در فضایی محبت آمیزتر و همگراتر پیش برود.

وی افزود: استان قزوین جمعیت قابل توجهی از کشور را ندارد ولی این سطح از چهره‌های شاخص به ویژه در بین شهدا نشان از فرهنگ غنی، الهی و اسلامی این دیار است که مایه مباهات است و به طور قطع همچنان این مسیر در بین جوانان استان دنبال می‌شود و نسل‌های آینده نیز این ویژگی‌ها را سر لوحه خود قرار خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429683

مهمترین اخبار ایران و جهان: