نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 17:36

آغاز عملیات اجرای پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام‌آباد سنندج

سنندج - شهردار سنندج گفت: عملیات اجرایی پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام‌آباد سنندج آغاز و بر اساس برنامه‌ریزی‌ های صورت گرفته ظرف ۴۰ روز آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی از آغاز عملیات اجرای پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام‌آباد سنندج خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۶ متر و عرض سواره رو دو لاین رفت و برگشت هرکدام به عرض ۱۰و نیم متر است.

وی افزود: حجم عملیات خاکبرداری کلی مسیر ۲۵ هزار مترمکعب و حجم عملیات خاکبرداری قطعه باغ رفع معارض شده ۵ هزار مترمکعب و حجم دیوارچینی در این پروژه یک هزار متر مکعب است.

رشیدی خاطرنشان کرد: حجم عملیات اتصال رمپ های خروجی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب و طول جدول گذاری آن ۶۰۰ متر طول دوطرفه و ۴۰۰ متر طول یک طرفه است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان از سوی مدیریت شهری در سنندج دنبال می‌شود و در این راستا برنامه‌های کوتاه و بلندمدتی تعریف شده است.

رشیدی افزود: تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر بە کار می‌گیریم و در همین راستا در کنار انجام کارهای کوتاه مدت اجرای چند طرح کلان از جمله تقاطع‌های غیرهمسطح و توسعه و احداث معابر شهری با هدف رفع مشکلات ترافیکی کلید خورده و در حال انجام است.

شهردار سنندج به اهداف اصلی اجرای پروژه بلوار ۳۶ متری اتصال میدان امام رضا به اسلام‌آباد سنندج گریزی زد و گفت: راون سازی ترافیک، ارتقای ایمنی حرکت، سواره و پیاده، ارتقای کمی و کیفی فضای سبز محدوده و ارتقای سطح سرویس به استفاده کنندگان از مسیر اعم از عبوری و توقف از مهم‌ترین اهداف در اجرای این پروژه است.

وی خاطرنشان کرد: در قطعه محدوده مجتمع گلبرگ به طول ۶۰۰ متر به دلیل وجود معارضین در روند اجرا با مشکل مواجه بودیم که با نشست‌ها و جلساتی متعددی که با معارضین برگزار شد خوشبختانه توانستیم معارضین را که مشکلی چندین ساله بود رفع و عملیات اجرای این قطعه را از امروز کلید بزنیم و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ظرف ۴۰ روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: پروژه اسلام آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به طول ۴ هزار متر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و شهروندان از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416483

مهمترین اخبار ایران و جهان: