نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 09:38

کدام ورزشکاران بیشترین دستمزد را می‌گیرند؟

انتقال بازیکنان مطرح فوتبال جهان به قاره آسیا و دستمزدهای آنها باعث شده تا مقایسه‌ای بین بهترین‌های جهان صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی از بازیکنان حرفه‌ای جهان به خصوص در فوتبال با دستمزدهای عجیب و غریبی سر وکار دارند به طوری که رقم‌های پیشنهادی از سوی تیم‌های عربی بهترین ورزشکاران جهان را به این سو کشانده است که در این خصوص می‌توان به کریستیانو رونالدو و کریم بنزما اشاره کرد. 

در زیر می‌توانید مشاهده کنید کدام ورزشکاران بیشترین درآمد را در جهان دارند: 

۱. کریستیانو رونالدو ۱۷۳ میلیون پوند

رونالدو که همیشه در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کرده و همیشه رقابت خاصی بین او و لیونل مسی بوده، حالا در النصر عربستان بازی می‌کند. ستاره پرتغالی در این باشگاه ۱۷۳ میلیون پوند دستمزد می‌گیرد. 

۲. کریم بنزما ۱۷۲ میلیون پوند

کریم بنزما مهاجم سابق رئال مادرید با قرارداد ۱۷۲ میلیون پوند به آسیا آمد. وی به تیم الاتحاد عربستان پیوست. او دومین ورزشکار مرد است که بعد از رونالدو بیشترین دستمزد را می‌گیرد. 

۳. فیل مایکلسون ۱۴۳ میلیون پوند

مایکلسون ستاره بزرگ گلف در جایگاه سوم قرار دارد. این ورزشکار آمریکایی حقوق خود را از یک صندوق مستقل که عربستان حمایت می‌کند، می‌گیرد. این صندوق سرمایه‌گذاری عربستان بعد از خرید نیوکاسل در دنیا یک نهاد شناخته شده است.

۴. انگولو کانته ۸۶ میلیون پوند

نفر بعدی در این لیست انگولو کانته است. هرچند ثروت او در مقایسه با رونالدو یک پنی است. هافبک سابق چلسی و لستر با بازی در کنار کریم بنزما برای الاتحاد، قهرمان لیگ برتر عربستان، ۸۶ میلیون پوند دستمزد می گیرد.

جام‌های کانته باورنکردنی بود: ۲ قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، سوپر جام یوفا و جام باشگاه‌های جهان. این افتخارات کانته را به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل کرده است.

۵. لیونل مسی ۴۸ میلیون پوند

لیونل مسی ستاره مطرح فوتبال آرژانتین و جهان امسال برای ادامه بازی به آمریکا رفت. وی با قرارداد ۴۸ میلیون پوندی به تیم اینترمیامی پیوست. حرف ناگفته‌ای درباره این ورزشکار نیست؛ مسی در همه جای دنیا شناخته شده است و حالا زندگی جدیدی را در آمریکا آغاز کرده است.

۶. نیمار ۴۷.۵ میلیون پوند 

نیمار بازیکن مطرح برزیل با قرارداد ۴۷.۵ میلیون پوندی برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند. انتقال نیمار از غول اسپانیایی بارسلونا به پایتخت فرانسه در آن زمان یک رکورد جهانی بود. نیمار با مجموعه‌ای چشمگیر از جام‌های مختلف به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته می‌شود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421039

مهمترین اخبار ایران و جهان: