نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 19:11

تصویرسازی صحیح از خراسان جنوبی تکالیف همه دستگاه‌ها است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: باید همه مدیران با همکاری رسانه‌ها تلاش کنند تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان را به خوبی نشان‌ دهند و تصویرسازی صحیح از خراسان جنوبی جزو تکالیف همه دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه تجلیل و دیدار و هم اندیشی اصحاب رسانه اظهارداشت: هم‌افزایی در استان می‌تواند به توسعه و تعالی آن بسیار کمک کند و هر چند در شتاب‌گیری قطار توسعه استان مولفه‌های فراوانی موثر هستند اما باید از حواشی پرهیز کرده و با هم‌‌افزایی و هم‌اندیشی در عرصه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تصویری صحیحی از خراسان‌جنوبی به سطح ملی ارائه نشده است، تصریح کرد: باید تمام مدیران با همکاری رسانه‌ها تلاش کنند تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان را به خوبی نشان‌ دهند و تصویرسازی صحیح از خراسان جنوبی جزو تکالیف همه دستگاه های اجرایی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان داشت: نگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به تمام حوزه های کاریش نگاه متوازن است.

فرخنده ادامه داد: نباید خودمان را درگیر و سرگرم حواشی سازیم بلکه باید توجه خودمان را به سمت خدمت‌رسانی به مردم معطوف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید رسانه‌ها مطالبه‌گری کنند و به نفع استان قلم بزنند، خاطرنشان کرد: جشنواره سواد رسانه ای به میزبانی استان برگزار می شود بنابراین از رسانه های استان درخواست می شود تا به صورت پرشور تر در این جشنواره شرکت کند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436083

مهمترین اخبار ایران و جهان: