نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 21:39

بازدید مسئولان زنجانی از دفتر تسنیم/ فرماندار زنجان: حافظ رأی مردم خواهیم بود + تصاویر

به‌مناسبت روز خبرنگار جمعی از مسئولان استانی از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، به‌مناسبت سومین روز از هفته خبرنگار جمعی از مسئولان استانی از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کردند. لازم به ذکر است در روز نخست، استاندار و معاون سیاسی استانداری زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، مدیرکل دیوان محاسبات، مدیرعامل شرکت آبفای زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس اتاق اصناف، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان و مسئول قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه استان مهمان خبرگزاری تسنیم بودند.

در روز دوم هم رئیس اتاق بازرگانی زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان از دفتر استانی تسنیم بازدید کردند.

امروز هم پرویز خالقی فرماندار زنجان، جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مهمان خبرگزاری تسنیم بودند.

پرویز خالقی فرماندار زنجان در بازدید از خبرگزاری تسنیم ضمن تقدیر از خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: تسنیم همواره در راستای فرامین مقام معظم رهبری قدم برداشته است و بنده به اخبار به اخبار تسنیم اطمینان دارم.

وی در ادامه به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بزنند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه انتخابات جزو برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، عنوان کرد: دشمنان در 40 سال گذشته بسیار تلاش کردند که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند ولی هر بار در این توطئه با شکست مواجه شدند و امسال هم در اسفند ماه شاهد حضور پرشور مردم در صندوق‌های رأی خواهیم بود.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دو انتخابات مهم اسفند ماه امسال است و در این زمینه جلسات متعددی  را با حضور مسئولان مربوطه استانی و شهرستانی جهت انتخابات هرچه باشکوه‌تر برگزار کردیم.

خالقی با اشاره به اینکه انتخابات امسال نسبت به انتخابات گذشته تفاوت‌هایی را داشته است، خاطرنشان کرد: دو مرحله‌ای شدن ثبت نام (پیش ثبت نام از 16 مرداد و ثبت نام اصلی 27 مهر) و ثبت‌نام‌ها الکترونیکی نامزدهای انتخاباتی بخشی از تغییرات انتخابات امسال است؛ همینطور مجموعه شورای نظارت بر تبلیغات داوطلبان به ریاست استاندار در هر استان از دیگر تغییرات قانون انتخابات در کشور است.

حافظ رأی مردم خواهیم بود

وی با بیان اینکه تا جایی که زیرساخت‌ها پاسخگو باشند انتخابات در سطرح شهرستان زنجان الکترونیکی برگزار خواهد شد، مطرح کرد: انتخابات امسال با قوانین جدید دارای نقاط قوت بیشتری شده است و بنده به عنوان فرماندار شهرستان زنجان به ضرس قاطع عرض می‌کنم که از تک تک آرای مردمی صیانت خواهم کرد و بنده به عنوان حافظ رأی مردم هستم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بستگی به حضور مردم در انتخابات دارد، تأکید کرد: از اول انقلاب تاکنون مردم با حضور خودشان سرنوشت خودشان را تعیین کردند و منتخبان خود را همین مردم با آرای خود به عنوان مسئول انتخاب کردند.

وی در پایان به میزان ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در پیش ثبت نام از 16 مرداد تا پایان دیشب اشاره کرد و گفت: 166 نفر در حوزه انتخابیه زنجان و طارم شرکت کردند که از این تعداد 14 درصد بانوان بوده‌اند.

روز خبرنگار , تسنیم , فرماندار زنجان

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در بازدید از خبرگزاری تسنیم ضمن تقدیر از خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: تسنیم به خوبی توانسته به عنوان بازوی رسانه‌ای انقلاب عمل کند و خدمات بارز نظام را به مردم بازگو کند.

وی در ادامه به وضعیت آسفالت آزادراه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز اشاره کرد و گفت: اعتراضات مردمی در خصوص وضعیت آسفالت آزادراه‌های استان خوب نبود و خوشبختانه در سال جاری کارگاه‌های آسفالت در آزادراه‌ها مستقر شده‌‌اند و امیدواریم به زودی وضعیت آسفالت این محورها بهبود یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به مراسم بزرگ اربعین و بحث جابه‌جایی مسافران اشاره کرد و افزود: برای جابه‌جایی زائران زنجانی برای انتقال به مرزهای غربی آماده هستیم و البته نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز هستیم.

روز خبرنگار , تسنیم , مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان در بازدید از خبرگزاری تسنیم ضمن تقدیر از خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: تسنیم در فرهنگ سازی مصرف برق و همینطور دعوت مردم برای صرفه جویی در انرژی بسیار کمک حال وزارت نیرو بوده است.

وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور بسیار حساس است و باید در مصرف برق و آب صرفه جویی شود، مطرح کرد: واقعیت این است به ازای یک درجه افزایش دما، بیش از 1800 مگاوات مصرف برق در کشور افزایش می‌یابد و این رقم بسیار بزرگی است؛ امسال هم گرمای تابستان بی سابقه بوده و مصرف انرژی به شدت افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان ایکه مصرف انرژی در سال جاری نسبت به ظرفیت‌سازی انجام شده افزایش یافته است و نیازمند رعایت صحیح انرژی از سوی هموطنانمان هستیم، عنوان کرد: مسئولیت فرهنگ سازی و دعوت مردم به الگوی صحیح مصرف بر عهده رسانه‌ها است و از این‌رو از رسانه‌ها درخواست داریم بیش از پیش کمک حال وزارت نیرو باشند.

روز خبرنگار , تسنیم , مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1436283

مهمترین اخبار ایران و جهان: