نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 23:42

طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور اجرا می شود

ساری- معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور گفت: بهبود وضعیت هدف این طرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهری سادات موسوی شامگاه چهارشننبه در آئین افتتاح نمایشگاه «حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله» در استان مازندران، گفت: لازم است تفاوت‌ها و تعارضاتی که بین دستگاه‌ها و سازمان‌ها وجود دارد را کنار گذاریم و همه باید زیر یک چتر و آن هم حمایت از مردمی که در این سال‌ها فضای مناسب برای زیستن و تعالی را کمتر پیدا کردند مهیا کنیم.

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تنوع خدمت سازمان بهزیستی، اظهار داشت: سازمان بهزیستی ۱۶۱ نوع خدمت ارائه می‌کند و طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور هم راستا با تمام خدماتی است که به جامعه هدف ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: بعد از سال‌ها ۴ دستگاه به صورت خیلی خاص و دستگاه‌های دیگر در کنار هم و همدلانه در رفع موانع و مشکلات حرکت می‌کنند و این اتفاق میمون و مبارکی است و امیدوارم سایر دستگاه‌ها هم به این حوزه بپیوندند.

موسوی تصریح کرد: طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور، این فضا را ایجاد کرد که به دور از تمام سلایق و تفاوت‌های دیدگاهی، نگرشی، رویکردی و پارادایمی که افراد یا دستگاه‌ها دارند برای یک هدف مشترک کنار هم قرار گرفته اند و آن هم این است که هر چه در توان دارند برای احیا و بهبود وضعیت مطلوب مردم بکار ببندند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح در آغاز فراز و نشیب‌های مختلفی ممکن است داشته باشد، یادآور شد: هر روز و با گذشت اجرای طرح، پخته‌تر و منسجم‌تر می‌شود و امیدوارم سرعت فعالیت‌ها جهش پیدا کند تا محلات گروه هدف طرح هرچه زودتر فضای مناسب‌تری را پیدا کنند.

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در پایان خواستار همکاری هر چه بیشتر استانداران استان‌های مختلف جهت هماهنگی و در کنار هم قرار گرفتن دستگاه‌های اجرایی برای اجرای بهینه طرح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434839

مهمترین اخبار ایران و جهان: