نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 16:12

فرهیختگان و افراد توانمند برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کنند

امام جمعه پل‌دختر گفت: فرهیختگان، نخبگان، دل‌سوزان و افراد توان‌مند شهرستان که توانایی خدمت به مردم را در خود سراغ دارند برای حضور در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد:در انتخابات پیش رو چهار مولفه مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابت مومنانه با اخلاق نامزدهای انتخاباتی در فضایی است که قانون برای آنها مشخص کرده که در زمان تعیین شده به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این بازده زمانی فرصتی برای رسیدگی دقیق تر به پرونده‌های نامزدهای انتخاباتی است که از این تریبون مقدس و متعلق به عامه مردم به ویژه از محضر فرهیختگان، نخبگان و کسانی که توانایی خدمت به مردم را در خودسراغ دارند، تقاضا می‌شود برای ثبت نام و نامزد شدن در انتخابات حضور پیداکرده و چنانچه اعتماد مردم را به خود جلب کردند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: کسی که منتخب مردم و به عنوان وکیل آنها انتخاب می‌شود باید شب و روز نشناسد و در این راه تمام تلاش خود را به کار گیرد.

وی به اجرای فرایند ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بنابراین از جامعه فرهیختگان، افراد توانمند و دغدغه‌مندان نظام پلدخترانتظار می‌رود چنانچه توانایی لازم را در خود می‌بینند تا ٢٢ مردادماه جاری فرصت دارند در پیش ثبت نام انتخابات نام نویسی کنند.

موسوی یادآورشد: ٢ موکب از پل‌دختر به نام حضرت امام سجاد(ع) و راه زینب (س) در ایام اربعین  در کشور عراق مستقرهستند که از جمله مواکبی می‌باشد که با مجوز عتبات عالیات کشور ازمرز خارج و هم اکنون در آنجا استقرار دارن که اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: در این زمینه چند نکته مهم است که لازم است مردم در جریان باشند، این موکب ها هچ‌گونه بودجه دولتی ندارند و هزینه آنها صفر تا ١٠٠ از سوی خیران می‌باشد که به زائران امام حسین (ع) خدمات دهی می‌کنند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: بعضی  افراد تصور می‌کنند انتقال آنها به سفر اربعین از وظایف این ٢ موکب است بنابر این با مراجعه به دفتر امامت جمعه و به مدیریت موکب‌ها این تقاضا را دارند که قابل توجه این افراد این موضوع از وظایف موکب‌ها نیست.

وی به ماموریت ناوگروه ٨۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدارفرمانده، کارکنان و خانواده‌های این ناوگروه خطاب به آنها فرمود: این ماموریت هشت ماهه شما هشت ویژگی همت بلند، اراده راسخ، اعتماد به نفس ، قدرت طراحی، دانش پیشرفته نظامی، مدیریت کارآمد و "شجاعت و استقامت در مقابل سختی‌ها" را به همراه  داشت.

موسوی یادآور شد: پیام این حرکت بزرگ مجموعه با عظمت ناوگروه ٨۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران "ما می‌توانیم" است که باردیگر نشان داد موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و امیدهای برآورده شده از دل حرکت، تلاش و سختی دست یاقتنی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437139

مهمترین اخبار ایران و جهان: