نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 10:51

دولت اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف انجام داده که باید تبیین شوند

رئیس شورای وحدت لرستان با بیان اینکه احزاب این شورای آماده کمک به مجموعه دولت و مدیریت ارشد در لرستان هستند، گفت: افراد تحصیلکرده و صاحب فکری در حوزه‌های مختلف در بین احزاب و نیروهای انقلابی داریم و این آمادگی برای کمک آنها در حوزه‌های مختلف به دولت وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان در دیدار اعضای این شورا با استاندار لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، عنوان کرد: جمع حاضر مردان میدان هستند که همواره در عرصه‌های مهم و حساس انقلاب پای کار هستند و از دولت انقلابی نیز حمایت می‌کنند، اما دغدغه دارند که بعضا برخی مدیریت‌ها در دست افراد نااهل و نیروهای دولت قبل است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در بیان دغدغه‌ها و مطالبه‌گری‌ها نباید بزرگنمایی و سیاه‌نمایی شود، افزود: بیان مطالبات نباید همسو با جهت‌دهی و صحبت‌های دشمن باشد و لذا باید توجه کنیم در صحبت‌هایمان واقع بینانه باشیم و مثل دشمن بگونه‌ای حرف نزنیم که گویی هیچ کاری انجام نشده است. 

رئیس شورای وحدت لرستان گفت: انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی در جای‌جای کشور انجام داده است. آنهایی که قبل از انقلاب را به یاد دارند می‌دانند که در آن دوره کسی و نهادی حامی خانواده‌های فقیر و نیازمند نبود. آن زمان اگر زنی شوهرش فوت می‌کرد هیچ حمایتی از وی نمی‌شد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی نهادهای حمایتی در کنار نیازمندان هستند. 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی خدمات بزرگی در کشور انجام داده است و لذا باید توجه کنیم تحت تاثیر فضاسازی‌های دشمن قرار نگیریم، و باید با تبیین درست مردم را از خدمات انجام شده آگاه کنیم.

محمدیان تصریح کرد: خیلی از حرف‌ها وقتی گفته شود باعث امید مردم می‌شود. باید از ظرفیت کارشناسان تحصیلکرده و باسواد در تبیین اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف استفاده شود. 

رئیس شورای وحدت لرستان تصریح کرد: منکر وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم، اما باید توجه کنیم که شرایط امروز مردم با پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و امروز سطح درآمد مردم خیلی بیشتر شده است. در عین حال این دولت آمده و بدنبال رفع مشکلات اقتصادی است و اقدامات خوبی انجام داده که بزودی نتیجه آن را در بخش‌های مختلف خواهیم دید. 

وی با بیان اینکه دولت در مسیر رفع مشکلات کشور گام‌های بزرگی برداشته است، افزود: دولت انقلابی سیزدهم اقدامات بزرگی در عرصه داخلی و خارجی انجام داده است و امروز نه تنها چشممان به کدخدا(آمریکا) نیست، بلکه آن کدخدا در حال افول است و ایران اسلامی خودش در منطقه و دنیا کدخدایی می‌کند. 

رئیس شورای وحدت در لرستان بر حمایت نیروهای انقلابی از مجموعه دولت و استاندار تاکید و عنوان کرد: وحدت و همدلی جریانات انقلابی دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه خواهد داشت. 

محمدیان با بیان اینکه احزاب شورای وحدت آماده کمک به مجموعه دولت و استاندار در استان لرستان هستند، یادآور شد: افراد تحصیلکرده و صاحب فکری در حوزه‌های مختلف در بین احزاب و نیروهای انقلابی داریم و این آمادگی برای کمک آنها در حوزه‌های مختلف به دولت وجود دارد. 

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره‌ای داشت و افزود: توجه و تأمین امنیت و سلامت انتخابات وظیفه مهم دولت در انتخابات است و در عین حال احزاب و جریانات سیاسی مختلف باید بدنبال پرشورتر شدن و افزایش مشارکت در انتخابات باشند. 

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1419439

مهمترین اخبار ایران و جهان: