نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 12:20

سالن ورزشی در نردین ساخته می‌شود/ آموزش رایگان مشاغل خانگی

میامی- فرماندار میامی ضمن اشاره به مطالبات مردم روستای نردین به ویژه در خصوص زیرساخت‌های ورزشی، گفت: ایجاد سالن ورزشی در روستای نردین در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی با بانوان روستای نردین به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه اشتغال پایدار در روستای نردین، توسط شورای اسلامی و دهیار در دستور کار قرار گیرد، ابراز کرد: گلیم‌بافی در روستای نردین باعث اشتغال پایدار بانوان در روستای نردین خواهد شد.

وی با بیان اینکه نردین پتانسیل هر نوع اشتغالی را به خصوص در صنایع دستی و فرآورده‌های لبنی دارد، افزود: در برند سازی محصولات، مردم همکاری لازم را با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان داشته باشند.

فرماندار میامی همچنین با بیان اینکه آموزش رایگان مشاغل خانگی در شهرستان میامی در دستور کار قرار گیرد، ابراز کرد: اشتغال سبب ماندگاری جمعیت در روستای نردین خواهد شد.

آشوری به مطالبات زنان نردینی هم اشاره کرد و با بیان اینکه ورزش بانوان در روستای توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان در دستور کار قرار گیرد ابراز کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سالن ورزشی در روستای نردین در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آب شرب و پایدار در روستای نردین در آینده نزدیک تأمین خواهد شد، گفت: مشکلات با پیگیری مسئولان در حال رفع است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439639

مهمترین اخبار ایران و جهان: